Ashley på CFDA Fashion Awards i New York











Ledsen att jag inte uppdaterat, men jag har helt enkelt inte hunnit.
I måndags kväll var Ashley på den årliga CFDA Fashion Awards i New York. Många kändisar var på plats, bland dem Blake Lively, Rachel Zoe, Kirsten Dunst, Coco Roha mfl. Galan firar och uppmärksamar det bästa av amerikanskt mode. Några av de som vann priser på galan var Alexander Wang, Proenza Schouler och Rodarte.
Ashley såg jättesnygg ut i en orange vintage klänning! Annorlunda, men snygg tycker jag! Lite 70-tals inspirerad sådär:) Till det hade hon ett par snygga skor från Versace. Hon hade också ett smycke som hänger ner på ryggen, en stor pärla. Här hade hon ju också ett "ryggsmycke"! Ett lite längre dock.. Det är fint när man har page så som Ash har! 
Vad tycker ni om Ashleys outfit här?:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt!

2009-06-18 @ 22:51:58
Postat av: Josie

Det är snyggt med djupa urrigningar i rygggen, men jag gillar inte riktigt när det är så stramt framtill. Om du förstår hur jag menar :P Ashley är alltid snygg oavsett vad hon har på sig, men ibland tycker jag det ser lite tantigt ut. Som nu t.ex. Dock är det grymt fint med ett smycke som hänger sådär bakpå ryggen. Och hennes frisyr är ju lovely!

2009-06-22 @ 21:27:29
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0