Ashley style: "Ryggsmycken"


På två event den senaste tiden har Ashley haft ett smycke som hänger ner lite på ryggen. Pärlan ser ju bara ut att vara ett halsband som hon hängt åt "andra hållet", men ödlan ser väl ut att vara menad att ha så? Eller vad tror ni?:) Jag tycker det här är snyggt! Skitsnyggt när det händer någonting om man har en klänning med djup urringning i ryggen, och kort hår då.
Vad tycker ni om de här ryggsmyckena? Och vilket gillar ni bäst?:)

>>Tryck på bilden för att se den lite större.

Kommentarer
Postat av: Amra

Tycker att just Ashleys ser lite konstiga ut, fast helt okej egentligen. =) Gillar vissa andra mkt bättre (tex de jag lagt upp på min blogg om nån har lust att kika in xP :)).

Jättebra blogg du har hörru!

2009-06-18 @ 15:25:27
URL: http://thingsbya.blogspot.com
Postat av: Anonym

Älskar det! Jag tycker båda är snygga, men om jag måste välja så tycker jag nog den långa svarta är snyggare:D

2009-06-18 @ 15:25:43
Postat av: Sofia

Jag älskar att hon gör något annorlunda, och hänger smyckena bakåt! Skitsnyggt på henne iaf :)

2009-06-18 @ 22:57:50
Postat av: Betty

Väldigt originellt, jag gillar det! Tycker båda smyckerna var fina och passade till dom klänningarna hon hade på sig. Ashley kanske försöker skapa en ny trend?! hehe

2009-06-19 @ 13:32:09
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0