Dagens Mary-Kate look


Kommentarer
Postat av: Josie

Shit, coola skor :P



Svar: det är ett par gamla från Glitter bara :P Men jag gillar dom! Dom är mina favvosar :)

2009-06-24 @ 22:13:27
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Betty

Snyggt! Alltså skorna är fantastiska, var kommer dom ifrån?

svar: Kul att du hade det trevlig i sthlm:)

Ja men snabba cash började jag att läsa en gång men jag kan ha lite dåligt tålamod med böcker bara hehe... så jag läste inte klart den. Men den verkar väldigt bra ändå! Tänker definitivt se filmen sen.

Joo man vill ju försöka läsa mer nu på sommaren:) har kollat upp en del som jag vill läsa.

Angående the hangover, Justin var typ bara med i början och slutet av filmen. För han försvinner efter deras galna svensexa i las vegas som är i början av filmen och dom letar efter honom under hela filmen typ:P Han spelar killen som ska gifta sig. Den var iallafall jätterolig:) Du borde se den!

2009-06-24 @ 22:20:07
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0