Mary-Kate och Ashley på Glamours lista över de bäst klädda kändisarna 2009

Maj 2009-nummret av Glamour Magazine har listat sina top 50 Bäst Klädda Kändisarna 2009. Både Mary-Kate och Ashley kom med på listan: MK på plats 30 och Ash på plats 26.

Varje person på listan fick en kommentar av en annan känd person inom modebranchen.

Gimbattista Valli sa följande om Mary-Kate: 
"Mary-Kate har ett naturligt sinne för stil som inte följer några regler. Hennes personliga stil överträffar mode."

Sarah Tomczak, Glamours nöjesredaktör, sa detta om Ashley:
"Hon är inte lika sarkastisk som sin syster, vilket gör henne chic. Enkel stil är ännu mer åtråvärd."

>>Här kan ni se hela listan! 

>>Imorgon ska jag ut på sjön och är borta i två dagar. Allt är så härligt just nu! Livet leker.

Kommentarer
Postat av: JOhanna

härligt? hela världen står under ett grått moln efter nyheten om Michael Jacksons död. så, nej, allt är inte härligt.

2009-06-27 @ 12:26:17
Postat av: ylle

livet är underbart!

2009-06-28 @ 13:24:47
URL: http://yllegarn.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag ska självklart berätta om vilka jag sett osv! Så fort jag har samlat krafterna

2009-06-28 @ 18:30:21
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0