Perez Hilton varnar Mary-Kate

Kändisbloggaren Perez Hilton skrev den här varningen till Mary-Kate i sin blogg igår:

"Flera källor har avslöjat exklusivt för Perezhilton.com att Mary-Kates pojkvän, konstnären Nate Lowman, har kommit väldigt nära 'wacktress Kirsten Drunkst'.
Du har blivit varnad tjejen!"

Vad tror ni om det här? Jag vet faktist inte vad jag tror.. Vi får väl hoppas att Nate och Kristen kanske bara är väldigt bra vänner! MK och Kristen har ju "bråkat" tidigare. Om nu det stämmer såklart..

>>Idag har jag slutat skolan och har alltså sommarlov!! Så otroligt skönt, och väldigt efterlängtat! Supernöjd med mina betyg också:) Tyvärr är det inte alls fint väder, så jag har inga sommarkänslor alls:P
Har några av er också slutat nu? Eller kanske tagit studenten?:)
Jag ska iväg nu snart och kommer inte hinna uppdaterna mer idag. Men ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: emma

yep jag tar studenten imorgon sen åker jag utomlands på fredag :D



woohoo!!!



Ska inte jobba i sommar, tänkte ha "mitt sista sommarlov" eller vad man vill kalla det :)



din blogg är bäst!

2009-06-10 @ 12:30:02
Postat av: Hedvig

Emma: Tack! Kul att du gillar den:) Vad härligt det låter! Hoppas att du får en rolig student och därefter en trevlig semester! Vart ska du?:)

2009-06-10 @ 12:32:35
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: SaraP

Jag får sommarlov nu på fredag och då är det bara ett år kvar till studenten! :D

2009-06-10 @ 13:14:36
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0