Full House blir film?

John Stamos jobbar på en idé om en framtida filmversion av Full House. Filmen ska inte bli en återförening av huvudkaraktärerna, utan den ska utspela sig under de första åren av showen, med helt nya skådespelare.

"Jag jobbar på en filmidé, men det skulle inte vara vi som spelade oss själva," berättade han fär NY Daily News. "Jag är inte 100% säker, men den skulle troligtvis utspela sig under de första åren."

John har också en idé om en drömuppsättning: James Franco som Farbror Jesse, Steve Carell som Danny Tanner och Tracy Morgan som Joey Gladstone.
Här har jag tidigare skrivit om att en nyinspelning av Full House planerades.

Jag tror inte att det är en bra idé att spela in en ny version av Full House. Eftersom att den är uppskattad av väldigt många, vore det synd att förstöra det om det blir misslyckat. Jag själv har nästan aldrig tittat på Full House så jag vet inte riktigt, men många sulle säket ha höga förväntningar på en ny film. Det blir nog också svårt att ersätta de skådespelare som varit. Vad tror ni?:)

Kommentarer
Postat av: Blondie

Jag älskar verkligen m-k o ash ;)



Din blogg är helt undebar, är det okej om jag länkar? Jag kommer följa den kan jag lova :)

2009-06-08 @ 20:48:14
URL: http://Youdonthave.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0