Mary-Kate och Ashley på premiären av The Hangover i Los Angeles










Igår gick Mary-Kate och Ashley på röda mattan då de var på premiären av filmen "The Hangover" i Los Angeles. De var där för att supporta Ashleys pojkvän Justin Bartha då han har en roll i filmen! Se filmens trailer här.

Mary-Kate såg snygg ut i en kort klänning med guldiga "nitar" från Azzedine Alaia, kavaj, rosa runda glasögon á la John Lennon och ormskinnsmönstrade skor. Ashley körde på den klassiska looken, och hade en svart långklänning från Calvin Klein på sig. Även hon hade ett par skor i ormskinnsmönster.
Jag tycker båda såg snygga ut! MK kör på sin stil, och hon får det som vanligt att se coolt ut! Ashleys klänning var rätt tråkig, men jag tycker ändå att hon ser fin ut. Enkel och klassisk. Inga smycken hade hon, vilket förvånar mig lite då det kanske skulle piffat upp outfiten lite mer. Hon är grymt snygg i sin page i alla fall! Vad tycker ni om tjejernas klädval här?:)

Kommentarer
Postat av: Betty

Dom båda var fina och körde verkligen på sin egen stil. Jag tycker inte att Ashley behövde några smycken till det där faktiskt. Hon kör på den simpla stilen och det passar henne. Hon kanske kunde haft ett par andra skor bara... MK såg cool ut! Solglasögonen är ju inte precis lättburna men hon lyckas ändå för det passar hennes stil. Jag undrar var hennes stora silverring kommer ifrån?! Jättesnygg tycker jag! Har länge velat ha en sån:)

2009-06-03 @ 22:14:43
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: lorina

hejsan:) du jag ser på ena av bilderna att ash har en tatuering, skulle vara jätte roligt om du hittade om dom har fler ( mk och ash) och vart+ vad dom har för något:)



ÄLSKAR DIN BLOGG!!

2009-06-03 @ 22:32:50
URL: http://lorinaa.blogg.se/
Postat av: SaraP

Har Ashley en tatuering? :O

Det visste inte jag?

2009-06-04 @ 14:12:43
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0