Ashley tankar i Los Angeles



Här är Ashley ute och tankar Justins Toyota Prius i LA. Sandalerna kommer från Jill Sander och jackan hon har knuten runt midjan är från Rick Owens. Tycker det är skönt att se kändisar i slappa outfits ibland också. Man ska ju aldrig klä sig för någon annan än sin egen skull, men det är just det som är väldigt jobbigt med att vara kändis tror jag. Det är alltid en massa människor som dömer dina outfits och har förväntningar på vad du har på dig så fort dy går ut. Jag tycker Ashley såg härligt avslappnad ut här i mössa med öron, manchesterbyxor (har dock alltid hatat manchester) och en stor scarf!:)

Kommentarer
Postat av: Betty

hehe lustig mössa:P och manchester är inget material jag gillar heller...och ja det måste vara bland det jobbigaste med att vara kändis. Att folk granskar en från topp till tå. Men jag hoppas att MKA inte bryr sig allt för mkt om vad tidningarna skriver om dom. Man får ta det men en nypa salt. Men vi är ju alla bara människor i slutändan hehe:)

2009-03-30 @ 23:06:07
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Söt mössa, hihi.



Eftersom du tränar så pass så förstår jag att du duschar håret därefter också. Det känns inget vidare att låta svetten torka in, nämligen :P En sån root lifter tror jag iallafall att jag ska skaffa mig. Får låta min frisör-kompis Katja guida mig i hårdvårdsdjungeln, haha :P

2009-03-31 @ 18:17:15
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0