Christian Siriano gillar Mary-Kate´s och Lady Gaga´s stil

Christian Siriano, vinnare av fjärde säsongen av Project Runway, pratade kändisstil med OK Magazine´s Red Carpet Confidential blogg. Han hade några hårda ord om Mariah Carey, men älskar den aktulla stilen á la Lady Gaga och Mary-Kate Olsen.
"Jag gillar den för att den är riktigt 'edgy', den är cool, den är downtown," säger han om MK´s stil. "Hon bryr sig inte om vad hon har på sig. Det är vad riktigt folk kastar på sig. Som de 'edgy', hippa tjejerna som lever enkelt och går på klubbar hela nätterna. Jag gillar det."

Om Lady Gaga säger han, "Jag älskar det. Bara trosor och en blus. Det är allt du behöver. Jag tror inte att en alldaglig kvinna skulle lyckas med det, men Gaga är fabulous!"

Jag håller helt med honom! Både Mary-Kate och Lady Gaga har en egen och cool stil som de vågar sticka ut med!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar självklart MK´s stil... men lady gaga, usch säger jag bara!

2009-03-14 @ 22:38:12
Postat av: Amra

Jag tycker att mk's stil skulle ma kunna ha på sig... och lady gaga är riktigt snyggt klädd men aldrig att man skulle våga gå runt så där liksom. :D men håller i princip med dig. asbra blogg btw!

2009-03-15 @ 00:30:03
URL: http://thingsbya.blogspot.com
Postat av: Anonym

Älskar MK´s stil, Men Lady Gaga klär sig inte snyggt... enligt mig.

2009-03-15 @ 01:25:57
URL: http://inlovewhitfashion.blogspot.com
Postat av: Betty

Jag håller med honom! Dom har båda sin egen personliga stil:) Fan va trist det vore om någon aldrig vågade sticka ut i mängden liksom...

2009-03-16 @ 00:09:18
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0