Dagens Mary-Kate look


>>Nu är jag hemma igen, och jag har haft det jätteskönt! Den här helgen var verkligen välbehövlig:)
Nu har jag förresten äntligen köpt Mary-Kate och Ashley´s bok Influence! Det har gått på tok för lång tid, men det har bara inte blivit av. Av en ren slump hittade jag den inne på Urban Outfitters i Stockholm! Så jag köpte den där:) Om någon av er inte har köpt den än och har vägarna förbi finns den alltså på Urban Outfitters för 285 kr. Ligger på Biblioteksgatan 5!:) Annars finns den ju på Adlibris
HÄR. Lite billigare där, men men.. Kändes bra att köpa den in real life i alla fall;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem valde du på framsidan? Jag har Ashley på min framsida, ville ha henne när jag beställde den, men man fick inte välja, men av en slump så fick jag henne på framsidan:D:D

2009-03-22 @ 20:21:39
Postat av: Betty

Kul att du är tillbaka! Och att du köpt boken:) Visste inte att dom hade den på urban outfitters. Men dom har ju mkt bra och snygga böcker där så jag förstår att dom köpt in den:P

2009-03-22 @ 21:16:09
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Anonym: Jag tog också Ashleys omslag, tyckte det var finare med blomman och så:)

Betty: Ja de har verkligen många roliga böcker där!:)

2009-03-23 @ 17:01:48
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0