Influence nämndes i det senaste avsnittet av Ugly Betty


Den här helgens Ugly Betty avsnitt (nr 19 säsong 3) hänvisade till Mary-Kate och Ashley´s bok Influence!
Influence släpptes i oktober 2008, och innehåller en massa intervjuer Mary-Kate och Ashley har gjort med kända människor som har inspirerat dem. Boken gav inte bara en bild av de mogna unga kvinnorna MK och Ash har blivit, utan den visade också upp tidigare okända sidor av designers som Karl Lagerfeld, Lauren Hutton, Christian Louboutin m fl.

Helgens episod av Ugly Betty hette i alla fall "The Sex Issue" och den roterade runt det första sexnummret av Mode någonsin. Hänvisningen till Influence är på 4.40 i videon ovan, då Wilhelmina Slater var upprörd över att hon inte var nämnd i Mary-Kate och Ashley´s bok. Mark gör då olika åtgärder för att få med henne i deras nästa bok som kanske kan komma att heta More Influence.

Hehe.. Jag tittar inte på Ugly Betty, gör ni? Vad roligt det skulle vara förresten om Mary-Kate och Ashley planerade att göra en ny bok! Det vore riktigt roligt. Influence är ju superbra också! Jag älskar att sitta och bläddra i den! Så mycket snygga bilder och bra intervjuer:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag tittar på ugly betty och det är faktiskt en av mina favoritserier. Kul att dom nämner influence, och om dom skulle göra en till bok tror inte jag att den skulle heta "more influence" :D haha:):)

2009-03-25 @ 17:43:04
Postat av: Hedvig

Anonym: Haha, nej det tror jag nog inte heller:P

2009-03-25 @ 20:13:39
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0