Mary-Kate och Ashley spenderar fortfarande lika mycket tid med varandra


Ashley Olsen insisterar på att hon och Mary-Kate fortfarande spenderar mycket tid tillsammans, trots att de nu mera oftast jobbar separat. Duon hatar att vara ifrån varandra, så de gör alltid sitt bästa för att hålla närkontakten.
Ashley förklarar, "Vi spenderar fortfarande hemskt mycket tid tillsammans. Vi är systrar, vi älskar varandra och vi älskar att spendera tid tillsammans. Ibland träffar vi inte varandra på helgerna för att vi åker iväg och träffar olika kompisar. Men vi vet alltid var den andre är."

Jag undrar hur det är att ha en så nära syster. En tvillingsyster. Har någon av er läsare en tvillingsyster? Eller kanske bara en riktigt nära syster? Berätta gärna lite om hur det är! Jag har en bror som jag älskar såklart, men det är ju inte riktigt likadant som att ha en syster skulle jag tro..;)

Kommentarer
Postat av: Malin.

När jag var yngre ville jag ha en tvillingsyster, men det gick ju såklart inte att fixa. ;) Jag blev såklart inspirerad av Mary-Kate och Ashley :) + att det skulle vara roligt att ha någon som alltid finns där, eftersom tvillingar oftast är bästa vänner också. Det vore så fint att alltid ha någon att lita på!



Jag har också en bror, en lillebror. Men vi har ju inte alls samma kontakt. Visst kan man ha en bra kontakt med sin bror också, men jag har tyvärr inte det.

2009-03-12 @ 17:57:41
URL: http://bledel.webblogg.se/
Postat av: A -*

jag och min syster va riktigt tigtha för något år sedan. Vi bode då på oliak ställen, hon hos vår pappa och jag hos vår mamma. men vi pratade varje dag och vi berättade ALLT för varandra vilak killar man höll på med vilken fest man va med vad som hände sorliga saker som gör en ledsen saker som ingen annan fick veta. Allt berättade vi förvarandra ochnär vi träffades så kunde vi sitta uppe hela nätterna och bara prata på om allt verkligen allt. dock när hon flytta hit till mamma så har vi tappat allt detdär med att prata om allt och vi bråkat nästan varje dag just nu... synd:/ men kommer alltid älska henne, dock är hon 2 år äldre men aa :P

2009-03-12 @ 18:36:16
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: T.

Jag och min syster är otroligt tajta. Vi förstår varandra precis och pratar om allt med varandra. Vi kan vara sådär läskigt lika..gör saker samtidigt utan att vi vet om det - allt från att ha svårt att sova, ha likadana kläder till att äta samma mat osv. Nu bor vi tyvärr på varsin sida av sverige så vi umgås inte lika mycket längre men vi kommer nog alltid vara lika tajta. Vi hade alltid lika kläder när vi var små och även fast det skiljer nästan 3 år mellan oss så har vi alltid varit väldigt på samma nivå. Kanske inte riktigt samma sak som att ha en tvilling, men inte SÅ långt ifrån:)

2009-03-12 @ 20:34:00
Postat av: Amra

Sedan jag började avguda mk och a för flera år sedan så har jag alltid undrat hur det skulle vara att ha en tvillingsyster. Men jag står nära min kusin =) och vi är praktiskt taget som systrar, så det är jag glad för. ;)

2009-03-13 @ 09:01:34
URL: http://thingsbya.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag har alltid velat ha en tvillingsyster, så att man kunde byta platser när man var liten och så, haha :D Men jag har en två år äldre syster iallafall. Hon fyller 18 i sommar och jag fyller 16. Jag älskar att ha en syster. Det är hon som har lärt mig allt om mode, killar och allt möjligt. Jag älskar henne av hela mitt hjärta och skulle döda för henne. Vår mamma dog när vi var 1 och 3 år gamla, och det tror jag har fört oss ännu närmare. Tyvärr så är vi nog inte riktigt lika tighta längre då hon spenderar mycket tid med sin pojkvän, skola och vänner. Men självklart finns det stunder när vi spenderar lite "quality time". När vi var mindre så kom det en gång fram några äldre tjejer som frågade om vi var tvillingar. Riktigt så lika är vi nog inte längre. Men om hon säger något så säger jag nästan alltid "Jag tänkte precis säga det!", och tvärtom. Gud, vad underbart det är att ha en storasyster. Man kan prata om allting med henne. Det som jag behöver råd med har hon redan gått igenom så hon kan hjälpa mig. Jag tror inte att hon tycker det är lika underbart att ha en lillasyster, jag snor alltid hennes kläder och skor! Haha. Summan av kardemumman är att systerskap är det bästa som finns. Jag älskar dig Julia!

2009-03-13 @ 13:19:02
Postat av: Hedvig

Alla: Gud vad fint det låter! Kul att höra era beskrivningar. Jag skulle också vilja ha någon som är så nära. Såklart har man ju vänner som man kan berätta allt för, men jag tror ändå inte att det är samma sak.

2009-03-13 @ 15:21:08
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har en tvillingbror! Har däremot önskat flera gånger att han skulle vara en tjej :p men han är okej ;) Ibland så kan vi prata om allt, men andra gånger kan jag på riktigt hata honom :( men det är allt bra med ett nära syskon ;)

2009-03-15 @ 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0