Ashley för VMAN Magazine sommaren 2009







YES! Det här har jag längtat efter så länge! Ashley har gjort en ny photoshoot och är med i sommarnummret av VMAN Magazine!:) Bilderna är underbart fina tycker jag. Love it!  Ashley looks really hot! Snyggt med svartvita bilder, och Ash ser snygg ut i brun peruk. Sebastian Faena heter fotografen.
Ashley gjorde också en liten intervju med tidningen, och här nere har jag översatt vad hon sa.

Om att göra en "kändislinje":
"Som jag ser det hade jag en karriär som barn. Jag hade en karriär i en branch där median är lite... de är besatta av hela grejen med unga tjejer. Men när jag fyllde 18 flyttade jag till New York, och jag har inte riktigt gjort något för att vara en kändis. Jag har övergått från att skådespela som barn till att göra något som jag valt själv - att vara en del av modebranchen. Uppfattningen utifrån är väldigt annorlunda eftersom att det finns kändislinjer. Människor som Jessica Simpson och Kimora Lee Simmons har sina kändismärken för att deras namn står på dem."

Om att jobba med Mary-Kate:
"The Row är verkligen något som jag gör medan min syster fortfarande vill fokusera på skådespel. Hon är min partner i The Row, men hon litar på mig. Jag menar, jag träffar henne ungefär tio gånger per dag."

Om att vara annorlunda från sin syster:
"När jag var 14, 15, 16, 17 var det jobbigare eftersom att vi båda var väldigt lika. Vi fick jobba genom vad som är speciellt med oss, och sedan fick media jobba genom det.. Jag ar aldrig varit någon som talar ut i media om att jag är annorlunda. Jag gjorde faktist motsatsen och jag blev helt sluten. Jag bara, "See y'all!". Jag vill vara i bakgrunden, och jag vill inte att människor ska veta något om mitt privatliv. Jag har ett jobb, jag tar det väldigt seriöst och jag jobbar riktigt hårt."

Ashley är verkligen smart! Jag beundrar henne så mycket för vad hon gör och att hon faktist är lite "tillbakadragen". Att hon började skådespela 18 månader gammal öppnade såklart dörrarna till vad hon gör idag, men det var inget hon valde själv och idag har hon valt bort skådespelet för något hon verkligen älskar. Att hon vill ha ett privatliv är också något jag absolut accepterar och har stor förståelse för. När hon väl gör fotograferingar och går på events gör hon det bra, och det får oss ju att längta ännu mer till nästa gång, right?;) Ashley har satsat helt rätt tycker jag. Kul!

Kommentarer
Postat av: Betty

Love it! Roligt med nya såna här bilder på henne och intervju:) Vad snygg hon är i svart hår! Väldigt snyggt ljus i bilderna. Hennes ansikte är verkligen fint på första bilden!

Jag gillar också att hon är lite tillbakadragen och verkligen sysslar med mode för att hon brinner för det, inte bara för att vara ännu en till kändis som designar kläder. Och det märks att hon jobbar hårt också då man sällan ser henne ute nuförtiden.

Ska bli spännande att se hur the row utvecklas. Tror det bara kommer bli bättre och bättre:)

2009-05-14 @ 23:07:55
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0