Mary-Kate kolliderade nästan med en annan cyklist

När Mary-Kate var ute och cyklade med Nate den 29 april, körde hon på en annan cyklist, enligt National Enquirer. Mary-Kate och Nate körde mot trafiken istället för med, och när hon mötte någon körde hon nästan på den.

"Andra cyklister körde med trafiken, medan Mary-Kate och Nate cyklade mot trafiken, så det var de som skulle väjt undan,"
berättarett vittne. "Men det gjorde de inte, och Mary-Kate kolliderade nästan med en cyklist som åkte åt andra hållet."

Nate ska ha varit arg på Mary-Kate efteråt, och enligt källan ska han ha skrikit: "Du är galen Mary-Kate! Du dödade oss nästan!"

Är tveksam till det här hehe. National Enquirer skriver till största delen bara skit, så troligtvis ligger det ingen sanning bakom detta. Eller vad tror ni? Om det nu skulle ha hänt så gör alla misstag.. Det är lätt hänt. Fast jag tror inte att Nate skrek sådär. Varför skulle han då cykla mot trafiken m han visste att det var farligt?


Kommentarer
Postat av: Allt om leghtion meester

Jag tror nog inte. Jag vet inte varför men jag gör bara det. Dessutom så brukar National Enquirer skriva massa skit.

Bra blogg :). Första gången jag kommenterar. Kika gärna in i min blogg om Leighton Meester.

2009-05-18 @ 19:19:10
URL: http://alltomleightonmeester.blogg.se/
Postat av: Mirry

Hey!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!

www.arntyochmirry.se

2009-05-19 @ 17:29:15
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0