Mary-Kate och Ashley på MET Costume Institute Gala 2009









Igår var som sagt den årliga Costume Institute galan på The Metropolitan Museum of Art i New York. Årets tema var "The Model as Muse: Embodying Fashion" som uppmärksammar museets utställning med samma namn. Utställningen fokuserar på modellens roll i modet. Som modell, musa mm.
Många kända personligheter var på plats på galan, och i år hade Ashley med sig pojkvännen Justin Bartha.
Ashley såg väldigt vacker ut i en lång vit klänning med en snygg djup ryggurringning. Hon hade också ett smycke i form av en ödla som hängde ner längs ryggraden. Snyggt! En kul detalj:) Sen ser hon ju så sjukt bra ut i sin page! Mary-Kate valde en silvrig klänning från Christian Lacroix Couture. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den.. Inte det snyggaste jag sett på MK, men hon bar upp den bra ändå! Hon hade extensions i och så silverspray som hon haft förut. (Bla på förra årets gala.)
Ja, denna gången tycker jag att Ashley såg bäst ut. Vem tycker ni? Mary-Kate eller Ashley?:)

Kommentarer
Postat av: Emma

mary-kate snyggast!

2009-05-05 @ 21:55:11
Postat av: Anonym

ASHLEy, ASHLEY, ASHLEY. Föresten, kommer Ashleys klänning från The Row?

2009-05-05 @ 22:13:04
Postat av: Anonym

ASHLEY,ASHLEY,ASHLEY. Föresten är Ashleys klänning från The Row?

2009-05-05 @ 22:14:38
Postat av: Sofia

Jag gillade verkligen Ashleys klänning men MK's vette tusan. Antingen älskar jag den eller hatar den, har inte bestämt mig än.

2009-05-05 @ 22:29:58
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/
Postat av: amanda

Ashely tycker jag. En klassisk skönhet. Älskar hennes hår, tusan nu blir jag sugen på att klippa page..

2009-05-05 @ 22:46:06
Postat av: amanda

Ashely tycker jag. En klassisk skönhet. Älskar hennes hår, tusan nu blir jag sugen på att klippa page..

2009-05-05 @ 22:46:12
Postat av: amanda

Ashely tycker jag. En klassisk skönhet. Älskar hennes hår, tusan nu blir jag sugen på att klippa page..

2009-05-05 @ 22:46:19
Postat av: SaraP

Ashley hade den finaste klänningen, men MK hade en svår uppbärig klänning så jag tyckte den var bäst!

2009-05-06 @ 06:42:23
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jättefina! Ashley och Justin är så snygga tillsammans!!!

2009-05-06 @ 11:53:28
Postat av: Starlet

Ashley var snyggast den här gången! Och för en sekund så trodde jag att ödlan på hennes rygg var en tatuering, hehe. Det hade verkligen varit en överraskning. :D



Nuförtiden kan man verkligen se att tvillingarna har gått åt varsitt håll när det gäller mode. :) Elller ja, iaf delvis. Ash klär sig klassisk, elegant och modernt, medan MK föredrar den lite mer hippiga och speciella looken. På de här bilderna liknar MK:s klänning den klänning som Miley Cyrus hade på sig på en gala i början av året (fast hon hade typ beige och inte grå).

2009-05-06 @ 20:17:02
URL: http://www.a-starlet.blogspot.com
Postat av: Betty

Ashley helt klart! Tycker hon var jättefin i den klänningen, känns verkligen som hennes stil:) Och det var coolt och annorlunda med ett smycke bak på ryggen sådär, har inte sett det tidigare.

Men jag tycker ändå att MK lyckades bära upp hennes klänning bra. Det är lite "Goth" känsla över den, vilket går bra ihop med hennes stil. Men hon har haft finare klänningar dom tidigare åren.

2009-05-06 @ 21:11:59
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Peyton

Som alltid diggar jag Mary-Kates stil bäst! (Y)

2009-05-07 @ 13:26:02
Postat av: Anonym

MK klänning är sjukt jävla snygg :D

2009-05-07 @ 22:46:34
URL: http://thelindsaylohan.blogg.se/
Postat av: pao

Mk klänning är sjukt snygg

2009-05-07 @ 22:47:23
URL: http://thelindsaylohan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mary-kate är så otroligt fin! Mycket fina bilder btw! / Kram Rebecca

2009-05-09 @ 09:50:53
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg
Postat av: Angelica P

ooh den vita klänningen, såå snygg!

2009-05-10 @ 13:21:35
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0