Mary-Kate på Women´s Filmmaker Brunch under Tribeca Film Festival





Igår, den 30e april, var Mary-Kate på inte mindre än tre events. Först ut var en brunch för att hylla kvinnor i filmer och som filmskapare. Brunchen hölls på The City Hall i New York, och några som var där var Debra Messing, Julianna Margulies och Parker Posey.
Mary-Kate hade på sig skinnjacka, en kort rosa kjol, de svarta korna med kilklack och en brun (?) clutch:) Jag tycker MK har klätt sig väldigt bra när hon har varit på alla events den senaste veckan! Mycket färger och varierande outfits!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver ingenting själv, du kopierar ju bara det som skrivs på mkashley.com och sedan översätter du. Jag tycker det är helt okej men du kan väl åtminstone skippa åsikterna som de skriver, för då är det ju inte du som tycker det. :P

2009-05-01 @ 18:45:16
Postat av: Hedvig

Anonym: Nej, jag kopierar inte. Jag förstår att du menar att jag skrev att jag tyckte att hon haft mycket färger på sig, men det tycker jag. Jag skriver ofta mina egna åsikter om saker och ting, utan att jag läst om vad andra tycker och tänker. För alla nyheter tar jag inte från den sidan du så snällt länkade till.

2009-05-01 @ 18:53:55
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Läste på någon sida(vet inte vilken) att Ashley skulle vara på framsidan av Bazaar, är det sant?

2009-05-01 @ 21:20:35
Postat av: Anonym

Okej, jag menade inget illa bara så du vet hehe. Tycker att du har en jättefin blogg för övrigt. :)

2009-05-01 @ 23:06:55
Postat av: Hedvig

Anonym: Det har jag inte hört.. Men vore kul om det stämmde!:)

Anonym: Hehe, nej det gjorde inte jag heller:P Tack så mycket!:)

2009-05-01 @ 23:09:46
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: S

Hon var så sjukt snygg här! Tycker det är sååå snyggt med en färgstark klänning tillsammans med en skinnjacka.

2009-05-02 @ 00:26:50
URL: http://laurenconrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0