Mary-Kate och Ashelys första hus


Det första huset Mary-Kate och Ashley köpte själva, var det här. Det ligger i Bel Air som är en stadsdel i Los Angeles. Huset är byggt i 70-tals stil och har fyra sovrum och fem badrum. Det finns också pool och ett spa. Mary-Kate och Ashley köpte huset för 3,7 miljoner dollar och det är hela 4000 kvadrat meter. (Amerikanska då.. Någon som vet hur mycket det är i svenska? För jag antar att det är olika system, och jag har ingen koll på det,hehe.)
Även om det här inte är något hemma hos repotage, så är det ju kul att se sånna här bilder :) Dock vet jag inte om MK och Ash har kvar det här huset idag.. Men jag tror faktist inte det eftersom att de har egna lägenheter och så har ju Ashley ett hus i Hancock Park om jag inte minns mig fel. Ska försöka ta reda på det där lite mer:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag både hatar och älskar att gå in på din blogg för att på någe sätt blimar bara EXTREEEEEEMT avensjuk på dessa två tvillingar pga deras livs stil och allt men ändå så känner man att jag tror att det har mera fördelar att vara som man är '' en privat person som inte intresserar allt för många '' men att ligga lite bättre till ekonomiskt skulle ju inte vara helt fel ( inte för att jag ska klaga ) men det är så orättvist att bara för att dom inte grät när typ regisören höll i dom så ... bara orätvist fan! vissa har tur

2008-08-19 @ 23:13:28
URL: http://livefornow.blogg.se/
Postat av: BettY

Wow vilket hus! Det är nog det som jag är mest avis på kändisarna. Deras stora lyxhus:) Där skulle inte jag tacka nej till att bo:P Men nån dag ska jag också ha råd att bå sådär fint hehe...

2008-08-20 @ 13:39:18
URL: http://ultiamtenicole.webblogg.se/
Postat av: Jonna

så himla fint,det är precis så jag vill bo :D ^^

2008-08-24 @ 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0