Mary-Kate med på listan över kändisskandaler 2008


The Examiner har tagit fram en top 5 lista med kändisskandaler 2008. På andra plats kom Mary-Kate´s mystiska inblandning i följden av Heath Ledger´s död. Det är en skandal för att det fortfarande är oklart varför massösen ringde Mary-Kate innan hon ringde 911, och varför inte MK ringde 911 själv.

Top 5:
#5 Anne Hathaway´s ex-pojkvän blev arrsterad för 'money laundering' (?)
#4 Audrina Patridge anklagade Lauren Conrad för att dejta Justin-Bobby
#3 Miley Cyrus´s nära-nakenbilder i Vainty Fair
#2 Mary-Kate´s mystiska inblandning i Heath Ledgers död
#1 Britney Spear´s tuffa år och turen till sjukhus i början av 2008

Kommentarer
Postat av: Lindaaa

tänkte fråga , knarkar de fortfarande :)?

2008-12-14 @ 17:54:28
Postat av: BettY

svar: Ja boken är verkligen jättebra! Det är så intressant att läsa dom olika intervjuerna. Jag blir verkligen inspirerad av såna kreativa människor:) Men hoppas du får den i juklapp då!

2008-12-14 @ 19:56:24
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tänkte höra om du vet något om dom har gjort bröstförstoring än eller om dom ska göra de? Annars tycker jag bloggen är super och jag läser den dagligen :)

2008-12-14 @ 21:48:53
Postat av: Hedvig

Linda: Nej det tror jag inte att de gör! Ashley vet jag inte ens om hon har gjort det..

Malin: Nej det har de inte gjort, och tror inte att de ska göra det heller. Det var bara dumt skvaller:P

2008-12-14 @ 22:10:52
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: Paris

Vad fin din blogg har blivit ! =) (har inte kunnat läsa på typ... evigheter? men jag älskar din blogg iaf =P )



och ja, det var rätt skumt det där. MK hade säkert något med drogerna han fick i sig att göra =S

2008-12-14 @ 23:23:58
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0