New York Minute


Igår tog jag mig faktist tid att se New York Minute. Det har bara inte blivit av att jag har sett den tidigare, hehe ;)
Jag tyckte i alla fall att den var bra. Absolut inte den bästa film jag sett men helt okej! Hade inte precis förväntat mig någonting, utan jag såg den mest för att det var Mary-Kate och Ashley :) Visst, den var rolig att titta på, men i allmänhet var den ganska "töntig" och är nog anpassad för lite yngre personer. Handlingen (från baksidan..):
Systrarna Jane (Ashley) och Roxy (Mary-Kate) är varandras motsats. Jane är mycket disciplinerad och ordentlig medan Roxy är spirituell, impulsiv och slarvig. När Jane är på väg till en avgörande collegeintervju, är hon full med förhoppningar om att få börja på den skola hon alltid drömt om. Innan hon kommit fram till skolan råkar hennes syster av misstag utsätta henne för olycksaliga missödet efter det andra och snart riskerar Jane att få allt hon drömt om förstört.

Har ni sett några av Mary-Kate och Ashley´s filmer? Och vad tyckte ni om dem? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Håller med dig den är väl bra och så men itne bästa jag sett men aah den är nog för yngre personer :P

2008-07-20 @ 12:39:47
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Johanna

oj, har du inte sett den än? den är ju typ 3 år gammal.



jag tycker det är helt okej, första gången man ser den iaf. älskar det i början iallafall, när dom gör sig iordning och man ser hur olika dom är. haha.. :)

2008-07-20 @ 19:28:28
Postat av: t

Den är väl bra, inte dålig iallafall! :)

Det är den filmen jag slår igång när jag inte kommer på någon annan att se :D! Den funkar alltid, och den blir inte sämre. Snarare bättre ju mer man ser den :)

2008-07-21 @ 00:22:59
URL: http://ttowes.blogg.se/
Postat av: Starlet

Jag har sett: New York Minute (den är bra tycker jag! :) ), Tvillingarnas äventyr på Bahamas (nja, inte så värst bra), Our lips are sealed, Winning London, When in Rome (rätt så bra)... De flesta filmerna. Men jag tycker att serierna som Mary-Kate och Ashley varit med i är jätteroliga! :D Speciellt Full House och So little time.

2008-07-21 @ 14:04:20
URL: http://www.a-starlet.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jag har sett the new york minute. Den var inte så värst bra nej.

Och nån film när dom var små och spelar tvillingar (surprise). Men jag håller med, Huset fullt och So little time är bäst, sjukt roliga. :)

2008-09-01 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0