Mary-Kate´s glasögon från RayBan


Glasögonen som MK hade när hon åt lunch med Nate förra veckan kommer ifrån RayBan och kostar 120 dollar. De kan beställas HÄR :)

>>Angående Samantha Who? så vet jag inte riktigt om det är säsong 1 eller 2 som finns på Tankafett.se.. Bilden som finns när man trycker på ett av avsnitten är från den 2:a säsongen men det står att det är den första. Jag tror att det är säsong två eftersom att det finns 10 avsnitt och det är så många som visats, men jag vet inte. Någon som har laddat ner avsnitt 10 där MK är med? Jag ska titta och leta lite så kanske jag hittar någonstans man kan ladda ner det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

isohunt.com



skriv bara in samantha who

lätt

2008-11-12 @ 08:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0