Mary-Kate´s livvakt berättar


I nästa nummer av Star Magazine, som kommer ut den 8:e december, berättar ju olika livvakter om vad deras klienter gjort och så.
De pratade bland annat med Mary-Kate´s livvakt, och tydligen brukade Mary-Kate byta till nya kläder som hon köpt direkt i baksätet på bilen. Ibland, beroende på underkläderna, betyder detta att MK ibland var naken.
Mary-Kate var också beroende av att hennes livvakter tog hem henne säkert efter en kväll då hon festat och druckit. Om hon somnar i baksätet, ska chauffören vänta med henne tills hon vaknar upp innan han och/eller livvakten tar in henne.

Jag tycker inte att det här är några skandaler precis.. Angående den andra saken har man väl som livvakt uppgiften att ta hem sin "kund" säkert?! Skulle vilja läsa hela artikeln!


Kommentarer
Postat av: Malin.

Jag tycker inte att det där är så konstigt.. Om hon vill byta till sina nya kläder får hon väl göra det? Det gör ju alla någongång.

Och jag skulle också vilja komma hem säkert om jag hade en livvakt, det är ju dens jobb att skydda en så det är inget konstigt med det.



Hoppas du hittar resten av artikeln. :)

2008-11-30 @ 01:34:18
URL: http://bledel.webblogg.se/
Postat av: BettY

Ja det där var ju verkligen inga smaskiga avslöjanden om man så säger hehe:P Men det ska bli spännande att läsa resten av artikeln sen!

2008-11-30 @ 02:12:17
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0