Mary-Kate style: CFDA Awards 2007


-Se bilden större HÄR-

På CFDA Awards förra året hade Mary-Kate på sig en vit långklänning från det egna märket Elizabeth & James. Modellen är en Anita Tassel Belted Gown och fanns att köpa på Bergdorf Goodman´s hemsida (nu är den dock slut..). Den var sänkt till 230 dollar från 660 dollar, så spana in den HÄR sidan om ni är intresserade, de kanske får in den igen!
Hon hade sin snygga MiuMiu clutch till.

Mary-Kate var också på en middag som anordnades under galan. Då hade hon på sig en liknande klänning fast mörkblå. Den vet jag tyvärr inte var den kommer ifrån. Även här hade hon MiuMiu clutchen. Bältet kommer från Balenciaga.

Jag gillar båda de här klänningarna! Modellen passar värkligen på MK eftersom att hon var så smal här. Gillar håret också:)

>>Kom på att det var någon som frågade om vad Elizabeth & James var för ett tag sedan, och jag kan inte minnas att jag svarade på det hehe ;) Elizabeth & James är i alla fall Mary-Kate och Ashleys egna klädlinje som de startade 2007, så det är relativt nytt. Namnet kommer från deras syskon som heter just Elizabeth och James. HÄR är linjens hemsida :)

>>Om ni har några frågor om MK och Ash just nu kan ni ställa dem i det här inlägget kanske så kan jag svara på dem sen :) Det är ganska ofta jag glömmer att svara bland kommentarerna och så..

Kommentarer
Postat av: BettY

Ååh vad snygg hon är där MK!! Jättefina klänningar och håret är skitsnyggt:)

2008-09-15 @ 18:42:38
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Josie

Hon är så sjukt snygg i långklänningar! Jag tror inte jag skulle passa i det, men I wish I had. Både den vita och mörkblå är underbara.

2008-09-15 @ 19:35:02
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: samatha

Hejhej jag undrade bara vet du hur de går med mk nu efter att hon har varit så sjuk en perid?

2008-10-12 @ 11:35:39
URL: http://mk&ash

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0