Vanessa Hudgens och Jennifer Garner i Elizabeth & James


Både Vanessa Hudgens och Jennifer Garner har synts ute med toppen från Elizabeth & James på bilden ovan.


Vanessa matchade med svarta smala jeans, skor från Louboutin och väska från Chanel när hon var ute med Zac på sin födelsedag.


Medan Jennifer Garner matchade den med mörka utsvängda jeans, spetsiga skor och en brun väska när hon var ute och åt lunch i Brentwood.

Vem tycker ni bar toppen bäst? Jag tycker helt klart Vanessa! Det var en fullträff! Toppen är fin tycker jag, och Vanessa matchade den jättesnyggt! Gillar skorna:)
Det är en "Tokyo Top", och finns att köpa HÄR för 275 dollar.

>>Spana förresten in Elizabeth & James på shopbop HÄR. Finns en hel del nya och riktigt snygga plagg! Jag gillar den HÄR klänningen och den HÄR kavajen. DESSA Harem byxor var snygga också (vad tycker ni förresten om den trenden?), och så gillar jag de HÄR. Det finns verkligen mycket snyggt! Skulle vara kul att köpa någonting :)

Kommentarer
Postat av: Betty

Ganska oväntat att Jennifer har en tröja därifrån. Men Vanessa bär ju upp den bäst helt klart! Mycket snygga plagg där på hemsidan. Harem byxor kan vara snyggt. Beror helt på vad man har till. Tycker dom byxorna som man brukar se i butikerna oftast är ganska fula men dom där gråa var faktiskt snygga! Gillade skorna till.

2009-02-02 @ 22:04:29
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Rachel's blog

den klänningen somd du har är otroligt snygg. Men är inte deras kläder dyra? Jag skulle jättegärna vilja köpa något där ifrån. Kläderna är ju super snygga!

KRAM

2009-02-05 @ 16:04:39
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/
Postat av: Rachel's blog

Oj förlåt jag mistolka texten fel.

Jag startade min blogg i slutet av januari och nu ligger läsarna på ungefär 25-40 per dag oftast så varierar de. men det är jättemånga från olika länder som besöker, men dom förstår ingenting man skriver ju eftersom de är på svenska haha :)

2009-02-05 @ 16:18:33
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0