Katarina Darrell från American Idol har medverkat i en av Mary-Kate och Ashley´s filmer

Nu har 8:de säsongen av American Idol dragit igång, och de första auditionen hölls i Kansas City och i Phoenix som jag har fattat det. Har inte sett det dock, har ni?
Som vi alla vet finns det folk som endast söker uppmärksamhet genom Idol, och en av dessa var 20-åriga Katarina Darrell från Chino Hills i Californien. Modellen/kläddesignern gjorde sin audition iförd bikini med syfte att sticka ut. Hon gick till och med längre än så, genom att lova att hångla med Ryan Seacrest om hon gick vidare, och genom att ha en rösttävling med nya domaren Kara DioGuardi.
Här under kan ni se hennes audition:
 
Tydligen har Katarina försökt ta sig till Hollywoodeliten ett antal gånger redan. Hon har en hemsida som hon döpt till "Katarina Darrell from American Idol (aka bikinigirl who kissed Ryan Seacrest)", den hittar ni HÄR.
Enligt IMDB har Katarina också gjort lite skådespel tidigare, bland annat i Mary-Kate och Ashley´s film Passport to Paris från 1999, då hon spelade Katie. Någon av er som sett den filmen?

Jag skrev detta endast för att hon varit med i en av Mary-Kate och Ashley´s filmer.. Alltså såna här tjejer orkar jag bara inte med..! Hur lågt kan man sjunka egentligen?!

Kommentarer
Postat av: E

Orka! Hon är som Heidi och spencer.. haha ... de vill bli hollywood elit men dom håller på och sprattlar på botten!



Jag håller med dig

2009-01-16 @ 18:16:07
Postat av: kimlodberg

Så jävla jobbig!

2009-01-16 @ 20:51:33
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: Lizzy

haha jag såg det avsnittet. Kara blev ganska irriterad på henne. Både Simon och Randy sa typ ja direkt till henne, dom blev väl helt till sig när dom såg hennes snygga kropp eller nåt:P Hehe jag skrattar bara åt tjejer som henne... Hon har bara ett stort bekräftelsebehov. Jag hoppas verkligen att hon har större ambitioner än att bara se snygg ut...

2009-01-16 @ 23:27:25
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0