Mary-Kate är på semester i Grekland!


Mary-Kate är på semester i Grekland! Hon är på ön Hydra tillsammans med Nate och även en del andra vänner ser det ut som:) De var på en strand nära deras hotell i ungefär en timma, därefter åt de lunch och gick sedan tillbaka längst med kusten till hotellet. På vägen stannade de för att köpa dricka, och där träffade de även på fler vänner.
Vad skönt att hon är på semester! Hoppas att hon har det bra:) När Ashley var i Grekland förra året med Justin, lyckades hon ju hålla sig borta från smygfotograferare och liknande, det gjorde uppenbarligen inte MK:P

Det är inte jättebra kvalitet på bilderna som ni kanske ser, men jag uppdaterar med nya bättre om jag hittar:)

Kommentarer
Postat av: sofia

åh va avundsjuk man blir;)

grekland är ju underbart<3

2009-07-25 @ 20:00:25
URL: http://ssofiaaschmann.blogg.se/
Postat av: Betty

Grekland verkar vara en favorit hos MK och Ash. Jag har tyvärr inte varit där ännu men jag tänker definitivt åka dit nångång!

2009-07-25 @ 23:45:58
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0