Nya skor från Elizabeth & James


De här skorna från Elizabeth & James har jag inte sett tidigare, så Shopbop har nog nyligen fått in dom. Jag tycker att de här skorna håller lite högre klass än de första från pre-fall kollektionen som släpptes i våras. För de var ingen succé..
De första skorna ovan finns här för 365 dollar. Det finns också de här i samma modell fast de ser ut att vara i mocka eller liknande! De finns i den beige färgen och svart:) Det andra paret finns här för 295 dollar, och finns även i brunt. Och de sista vita skorna finns här för 295 dollar och de finns också i svart.
Sen finns de här skorna som jag tror är en nyare variant av de här.

Vi får hoppas att det kommer in lite fler nya snygga skor nu till hösten! Men dessa tre ovan gillar jag:) Vad tycker ni?

>>Även denn skor är ny på Shopbop! Finns här för 285 dollar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer dom här skorna som leighton meester har på sig från Elizabeth & James? Det står nämligen det på Just Jared. Här: http://justjared.buzznet.com/2009/07/14/blake-lively-leighton-meester-hug-it-out/#comments

2009-07-27 @ 15:33:31
Postat av: Betty

Dom var inte riktigt i min smak... Men ser fram emot och se det som kommer till hösten:)

2009-07-28 @ 13:17:34
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Betty

Inte riktigt min smak... Och dom tar alldeles för höga priser för dom. Men jag ser fram emot att se fler skor till hösten!

2009-07-28 @ 13:36:27
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0