Mary-Kate: "Det är skrämmande!"


Förra veckan, på det HÄR eventet på Barneys New York, pratade Mary-Kate med en reporter från Justjared.com. Hon sa att även om hon är en kändis har inte paparazzis rätt att invadera hennes personliga områden.
"Det är en lam ursäkt," sa Mary-Kate. "Jag har varit i branchen sedan jag var 6 månader gammal. Jag är inte ens 160 cm lång, det är invasion. Paparazzis hoppar innanför min inhängnad (i Los Angeles) och det är skrämmande!"
Hon berättade också om när hon nyligen tvingades väja undan från en paparazzi på landsvägen i LA. "Det skrevs aldrig om det," erkände Mary-Kate. "Men det är farligt när bilar följer efter dig så nära!"
Hon sa även att hon föredrar New York framför Los Angeles. "Jag gjorde bytet känslosamt till NYC för ett år sedan. Jag bara älskar det mer här. Jag har åkt fram och tillbaka varje helg dock."

Kul att MK hade en liten pratstund där:) Mycket konstigt att det inte skrivits om att hon tvingats köra av vägen pga en paparazzi! Det är ju annars sånt som skapar stora rubriker. Jag förstår också att hon trivs bättre i NY. Kan tänka mig att det är väldigt jobbigt med paparazzis i LA. Just för att de bor i hus där och många paparazzis hoppar över inhängnaderna som MK sa. Förstår verkligen att hon tycker det är skrämmande och obehagligt! Måste ändå vara härligt att kunna åka mellan NY och LA sådär:)

Kommentarer
Postat av: Betty

Alltså en del paparazzis går verkligen över gränsen. Jag har sett en del paparazzi program på tv och en del paparazzis är typ föredetta brottslingar och som sysslat med en massa skumma grejer. Finns typ skitmånga oseriösa i den branschen som har noll respekt. Men i NY så håller dom iallafall avstånd mkt mer så jag förstår att hon hellre bor där.

2009-03-25 @ 21:12:55
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0