Mary-Kate på ett Matthew Williamson for H&M Party







Här är Mary-Kate på ett Matthew Williamson for H&M Party. Det hölls på The Majesty Yacht Cornucopia i New York i tisdags. Mary-Kate posade med Matthew him self och så modellerna Lily Donaldson och Daria Werbowy.
Mary-Kate var klädd i ett enaxlat fodral med en lila "kofta", mönstrad väska och ett par snygga klackar. Bältet i midjan kommer från just Matthews sommarkollektion. Jag tycker att hon såg jättesnygg ut här! Snygg matchning, och jag gillar håret och sminkningen!:)



Kommentarer
Postat av: Betty

Här var hon riktigt snygg! Jag gillar färgen på koftan och hennes väska. Och skärpet kanske man kunde se ifall man får tag i:P

svar: Jaha men vad synd att det krockar med din semester, Britney konserten alltså... Jag kommer kämpa som fan för att få biljetter! hehe:P Har alltid velat se henne live så den här chansen kan man ju bara inte misssa:)

Yes! Jag har äntligen fått ett jobb:) Jag är fotograf/webbansvarig och bloggansvarig för Strandbryggan, en sjökrog som ligger vid Djurgårdsbron, vet du vilket ställe jag menar? Det är jättekul och passar mig perfekt:)

2009-05-01 @ 16:52:18
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: A -*

Hon är så äckligt vacker:D

2009-05-01 @ 18:20:52
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0