Annat: U2 i Göteborg!


>>Imorgon beger jag mig till Götet igen, för på kvällen ska jag se på U2!!! Ahh, det kan nog inte bli annat än bra!
Hemma igen på söndag kväll. Kommentera gärna tidigare inlägg sålänge:)

Kram!

Dagens Ashley look


>>Jag har bytt ut bilderna i det här inlägget:)

Mary-kateandashley.com har upphört

Tidigare har ju Mary-Kate och Ashley haft en officiell hemsida: mary-kateandrashley.com, men den har inte uppdaterats sedan i vintras.
Där postades bla Mary-Kate och Ashleys "Song of the Week" som ni säkert kommer ihåg, lite smink och klädtips och så hade ju MK och Ash även sin blogg där. Dock skrev de inte i den så ofta, och uppdaterade mest när de skulle ha boksignering osv.
De hade också sitt varumärke på den sidan, som hette just mary-kateandashley, och de sålde kläder för barn, möbler, smink, filmer, böcker osv. Detta varumärke existerar alltså inte längre.

Numera kommer man till Elizabeth & James hemsida när man försöker sig klicka in på den.

Jag tycker att detta var lika bra. Mary-Kate och Ashley har kommit ifrån deras kändisskap som barnidoler, och det var mycket det hemsidan var baserad på. Design och, i Mary-Kates fall, lite seriösare skådespeleri är vad de fokuserar på nu:)

Elizabeth & James Fall 2009!


Nu har Elizabeth & James hemsida uppdaterats inför hösten! Alla kampanjbilder ligger uppe (se dem i videon här ovan) och även bilder på höstens damkollektion, herrkollektion och skokollektion! Jag gillar hemsidans layout! Riktigt snygg:)
Här nedan har jag valt ut några av mina favoriter från kollektionerna:)

I damkollektionen var det mycket kavajer, lite större sådana, jackor, blusar, enaxlat och söta toppar. Mycket grått, blått och lila:) Jag gillar det! Se hela kollektionen här!

Herrkollektionen, som ju faktist är den första, tycker jag var väldigt snygg! Stickade koftor, rutiga skjortor, slappa byxor, lyvtröjor.. Ja titta själva på hela kollektionen här. Det känns väldigt avslappnat och snyggt, lite soho-style sådär:)
Jag tycker det är jättekul att Mary-Kate och Ashley valde att börja designa herrkläder också!:) Troligtvis kommer de också börja säljas på någon webshop snart. Undrar bara vilken? Tror ni vi kommer få se Elizabeth & James på några kändiskillar framöver förresten?:) Nate och Justin kommer troligtvis supporta sina flickvänner i alla fall!

Förrutom de jag skrivit om här och här, är det dessa nedan några av höstkollektionens skor! Jag gillar det andra paret, de var riktigt snygga! Det är lite samma stil som dessa! Och de svarta stövlarna med hög klack gillar jag också:) Annars vet jag inte riktigt..

Jag har redan skrivit om de flesta smycken från vårkollektionen (ingen höstkollektion har släppts och jag har inte heller hört något om det) men här är några jag inte sett tidigare! Om ni vill se vad jag har skrivit och så tidigare är det bara titta i Elizabeth & James-kategorin:)
Smyckeskollektionen är verkligen lyckad tycker jag! Riktigt snygga och stilrena smycken:)


Då det inte går att shoppa på elizabethandjames.uk, har de på hemsidan angivit shopbop som köpställe för Elizabeth & James. Här hittar ni skor, smycken och kläder!
Elizabeth & James har ju verkligen utökats nu till hösten, vilket är jättekul! Ser fram emot att se nyttfrån The Row, och även deras herrkollektion! 
Så, hur tycker ni att det ser ut nu för Fall 2009? Gillar ni kläderna/skorna/smyckena?:)

Dagens Mary-Kate look


Ashley tittar ut genom fönstret i sin lägenhet




De här bilderna är från igår då Ashley tittade på film inne i sin lägenhet i West Village, New York. Undrar om hon hörde något ljud och att det var därför hon tittade ut, eller om alla paparazzis skrek eller något..?

>>Har bytt ut bilderna nu till tre st utan taggar:) Och hon tittade alltså på en filminspelning som pågick på gatan, hehe!:P

Elizabeth & James shoes: Fall 2009


Inte bara Shopbop har fått in lite höstnyheter, utan nu har även Bergdorf Goodman tagit in dessa skor ovan från höstkollektionen!
Stövlarna gillar jag nog bäst:) De var snygga! Vad tycker ni? De tredje skorna uppifrån ser ut som de hon hade här!:)
Ni hittar alla skor, och även en del nya kläder, här!

Nates konst ställs ut i Grekland!


Mary-Kate och Nate är inte bara på semester i Grekland för sol, bad och avkoppling, utan de är även där för att se en utställning av Nates verk, gjord av Pauline Karpidas.
Pauline är en konstsamlare som varje år visar upp de senaste tillskotten i hennes galleri, Hydra Workshop. I år är över 70 verk av Nate med på utställningen.

Samlingen inkluderar porträtt av Nates vänner och familj, och bland de några på Mary-Kate! Det är MK man ser på porträttet Nate står bredvid på bilden:) Hon har en stråhatt och solglasögon! Jättefin tycker jag! Av det vi har sett av Nate här och tidigare tycker jag han är riktigt duktig!

Här
 finns en artikel att läsa om utställningen som pågår till september.

>>Uppdaterade det här inlägget med ännu en ny sko från E&J!

Mary-Kate style: T-shirtar med tryck






Här har jag samlat ihop bilder på nio olika t-shitar med tryck som MK har! Några har hon använt flera gånger om ni kanske kan se, och jag har inte heller fått med alla i hennes samling då det inte fanns så bra bilder på alla.
Nr 8 är samma tryck, men storleken på trycket var lite olika bara:)
Jag tycker det är jättesnyggt med såna här t-shirtar! Det spelar ju egentligen ingen roll vad det är för tryck, men något band är ju kul! T-shirtarna ska ju gärna vara lite större också. Men det är snyggt och väldigt lätt att variera:)
Har ni någon favorit av t-shirtarna ovan? Eller kanske någon favoritoutfit?

>>Tryck på bilderna för att se dem större!

Nya skor från Elizabeth & James


De här skorna från Elizabeth & James har jag inte sett tidigare, så Shopbop har nog nyligen fått in dom. Jag tycker att de här skorna håller lite högre klass än de första från pre-fall kollektionen som släpptes i våras. För de var ingen succé..
De första skorna ovan finns här för 365 dollar. Det finns också de här i samma modell fast de ser ut att vara i mocka eller liknande! De finns i den beige färgen och svart:) Det andra paret finns här för 295 dollar, och finns även i brunt. Och de sista vita skorna finns här för 295 dollar och de finns också i svart.
Sen finns de här skorna som jag tror är en nyare variant av de här.

Vi får hoppas att det kommer in lite fler nya snygga skor nu till hösten! Men dessa tre ovan gillar jag:) Vad tycker ni?

>>Även denn skor är ny på Shopbop! Finns här för 285 dollar.


Mary-Kate och Nate ute i New York




Här är Mary-Kate och Nate ute i New York. Jag vet inte exakt, men bilderna är nog ungefär en vecka gamla.

Dagens Ashley look


Gamla bilder: Mary-Kate på Rock & Rebublics spring 09 visning med Jessica Szohr och Chase Crawford





Ashley på LAX








Ashley var bara på snabbesök i Los Angeles, för i torsdags sågs hon på flygplatsen igen. Hon hade samma byxor och skor som hon brukar resa i, och även sin lila väska:)

Dagens Mary-Kate look


Mary-Kate är på semester i Grekland!


Mary-Kate är på semester i Grekland! Hon är på ön Hydra tillsammans med Nate och även en del andra vänner ser det ut som:) De var på en strand nära deras hotell i ungefär en timma, därefter åt de lunch och gick sedan tillbaka längst med kusten till hotellet. På vägen stannade de för att köpa dricka, och där träffade de även på fler vänner.
Vad skönt att hon är på semester! Hoppas att hon har det bra:) När Ashley var i Grekland förra året med Justin, lyckades hon ju hålla sig borta från smygfotograferare och liknande, det gjorde uppenbarligen inte MK:P

Det är inte jättebra kvalitet på bilderna som ni kanske ser, men jag uppdaterar med nya bättre om jag hittar:)

Hela Mary-Kates photoshoot för Tank Magazine

Förra hösten var Mary-Kate med i den brittiska tidningen Tank Magazine. Det har inte publicerats så många bilder från photoshooten, vilket avdrig har varit hela photoshooten. Här hittar ni alla scans med intervjun, och här hittar ni de outtakes som publicerats.
Här nedan kan ni alltså se hela photoshooten! Jag älskar de här bilderna! De är snygga och känns väldigt MK:)




 





Video: Ashley delar ut pris på Night of Stars (2008)


I oktober 2008 var Ashley på Night of Stars som anornades för 25 gången. Hon hade äran att få dela ut ett pris till designern Francisco Costa (mannen på bilderna nedan), som även är en nära vän till Ash. Francisco finns med i Mary-Kate och Ashleys bok Influence som en av de människor de inspireras av. Och som Ashley själv sa i videon ovan har hon inspirerats av honom sedan lång tid tillbaka, och hon har lärt sig mycket om mode av honom:)

Jag tycker hon gjorde jättebra ifrån sig! Man hörde att hon var en aning nervös hehe, men vem skulle inte vara det vid en sån tillställning!?:P
Här nedan är några bilder från kvällen:)



Ashley och Justin är inte förlovade

Här skrev jag om att Star Magazine rapporterade att Ashley och Justin hade förlovat sig under deras resa till Paris tidigare i sommar. Det här stämmer alltså inte, och Ashleys rep har i veckan bekräftat att ryktet inte är sant.

Det här var väl relativt väntat hehe. Jag tror nog att både Mary-Kate och Ashley väntar med att förlova sig, skaffa barn osv tills de har blivit äldre och är säkra på att de har hittat rätt:)

Dagens MKA look


Mary-Kates skor


De här söta ballerinaskorna Mary-Kate hade häromdagen när hon shoppade på Barneys i NYC, kommer från Miu Miu. Det är ett par Studded Bow Ballet Flat, och finns här för 450 dollar.
Jättesöta!:) Den bruna väskan hon hade är vintage, och kommer från Gucci.

Ashley på LAX








Igår anlände Ashley på Los Angeles flygplats, LAX, där hon blev hämtad av Justin. Jag gillar hennes enkla grå tröja, den ser mysig ut:)

Mary-Kate och Ashley har blivit antagna till CFDA!

Mary-Kate och Ashley var två av alla 31 nya designers som antogs till The Council of Fashion Designers of America i år!
Några andra framgångsrika designers som antagits är bla Alexander Wang, Jason Wu, Maria Pinto och Chris Benz.

Mary-Kate och Ashley har blivit hyllade både för deras lyxiga märke The Row, och deras moderna linje Elizabeth & James som har lite lägre priser.
Trettioen är det största antalet designers som någonsin antagits, och det är en del av Diane von Furstenberg´s, ledaren av CFDA, filosofi kring mode.

"Hela Diane´s passion för mode och design är omfattande," sa en talesman för CFDA till WWD. "Hon talar alltid om CFDA som hennes utökade familj."

Det kommer att hållas en lågmäld mottagning den 21 oktober på Manhattan's Four Seasons, för att hylla de mottagna.

Det här var väldigt roligt för Mary-Kate och Ashley! Både The Row och Elizabeth & James har ju varit väldigt framgångsrika, så det är väldigt kul att de blir antagna till något sånt här! Bara att Alexander Wang var en av de andra antagna säger ju en hel del:)

Dagens Ashley look


Vinn en t-shirt från Elizabeth & James!


Chicdowntown.com, en sida som bla säljer kläder från Elizabeth & James, har gjort ett samarbete med bloggen The Stiletto Effect, där man kan vinna en t-shirt från E&J.
Det bästa är att det är en internationell tävling, och man kan alltså vara med oavsett vilket land man bor i.
Tävlingen pågår till den 24 juli, och här kan ni läsa mer om hur man deltar:)

Mary-Kate shoppar på Barneys i New York





I lördags tog Mary-Kate en shoppingtur på Barneys i New York, och det ser ju ut som att hon hittade en del:) Hon såg snygg ut i ett par grå mjukisbyxor (kan inte riktigt se om det är ett par harem, men tror inte det va?), en svart topp och en brun väska. Till det hade hon ett par ballerinas och svarta Ray Ban Clubmasters.

Mary-Kates väska


Den här svarta väskan som Mary-Kate har haft de senaste gångerna hon varit ute, kommer från YSL. Det är en Roady Bag från Fall 2009-kollektionen, och den är gjord i 'napa'läder. Den finns inte i butik ännu, men väntas kosta runt 1950 dollar.
En enkel och snygg väska!:)

Mary-Kate på LAX





Här är några bilder från den 13 juli då Mary-Kate sågs på LAX. Hon flög därifrån till New York.

WWW: Sommarflätor


Who What Wear har skrivit lite om fina sommarflätor! Som ni kan se är Mary-Kate en av dom som gillar stilen:) Här kan ni läsa vad de har skrivit!
Jag älskar flätor, och speciellt såhär på sommaren:) En fiskbensfläta så som MK har är riktigt snyggt, annars gillar jag uppsatta frisyrer med flätor som Lauren och Drew har på den här bilden. Att bara fläta luggen och fästa i sidan är enkelt och fint också, det brukar jag göra:)

Mary-Kate och Ashley auktionerar ut ett signerat exemplat av Influence till välgörenhet!

Mary-Kate och Ashley auktionerar nu ut ett signerat exemplar av deras bok, Influence, där pengarna går till välgörenhet. 
Auktionen är en del av The Screen Actor's Guild Foundation's insatser för att samla in pengar till deras program BookPALS, We the Children och Storyline Online, som lär barn (kanske även vuxna?) att läsa och skriva.

Andra signerade böcker av kändisar som auktioneras ut, är Michael J. Fox´s Always Looking Up, Heidi Klum´s Body of Knowledge, Jenny McCarthy´s Healing and Preventing Autism, Lauren Conrad´s L.A. Candy, Tori Spelling´s Mommywood mfl.

Det högsta budet på ett signerat exemplar av Influence är hitills 150 dollar.
Här kan ni se alla bud och även lägga något själva om ni vill:) Budgivningarna pågår till den 28 juli.

Mary-Kate lämnar Berghoff Goodman i New York


Den här bilden är rätt gammal, och har inte publicerats tidigare. Den är från den 9 juni då Mary-Kate lämnade Berghoff Goodman i centrala New York.

Ashley köper kaffe i West Hollywood





Innan jag åkte postade jag ett inlägg om att Ashley var ute och köpte kaffe i LA, här. Dagen efter var hon på kaffestället igen, i en liknande outfit som dagen innan: helsvart och hennes lila väska:)
Jag vet inte om det är någon kedja eller någonting, men det är uppenbarligen hennes nya favoritställe!:)

Ashley på omslaget av Marie Claire september 2009?

September är en stor "tidningsmånad", och då brukar många stora namn pryda omslagen.
WWD, Women´s Wear Daily, rapporterar att Ashley kanske kommer att vara Marie Claires omslagstjej nu i september!

Ashley har tidigare varit med i Marie Clarie, då i september 2007, och de bilderna blev ju väldigt uppskattade! Det är helt klart en av mina absoluta favoritphotoshoots med Ashley:)

Jag hoppas verkligen att det här stämmer! Tidigare i våras ryktades det ju att hon skulle pryda omslaget av juninummret, men så blev det ju inte tyvärr.. Skulle vara väldigt roligt om Ash gjorde en ny photoshoot med Marie Claire!
Fergie är på omslaget av augustinummret.

Ashley och Justin köper kaffe i West Hollywood








Den 12 juli, alltså förra söndagen, var Ashley och Justin ute och köpte kaffe i Los Angeles. Jag gillar det hon hade på sig här! Slitna ljusa shorts och en tunn skjorta med upprullade ärmar, snyggt!

Dagens Mary-Kate look


>>Nu är jag tillbaka! Egentligen kom jag hem i söndags, men det har strulat med min dator så jag har inte kunnat uppdatera. Det är inte löst än, men jag har en annan dator jag kan låna ett tag:)
Jag hade det förresten helt fantastiskt i Göteborg! Det var en sjukt rolig resa:)

Annat: Åker till Göteborg!

Imorgon åker jag till Göteborg! Det ska bli jätteroligt, och vi har så mycket kul på gång:) Hoppas verkligen på bra väder!
Jag är hemma om en vecka igen så ni får ha det så bra sålänge!:)

Kram!

Mary-Kate ute i Los Angeles





Igår var Mary-Kate ute i LA igen, och den här gången hade hon köpt kaffe på Urth café. Hon hade nästan samma outfit som dagen innan, bara att hon hade satt på sig ett par byxor och solglasögon:)

Mary-Kate lämnar ett möte i Beverly Hills




I torsdags sågs Mary-Kate lämna ett möte av något slag i Beverly Hills. Hon hade på sig en stor lång tröja och hennes ormskinnsmönstrade skor från Prada. Hon hade också ett par runda glasögon och en väska jag inte sett tidigare. Ny kanske?:)

Ashley och Justin förlovade?

Skvallertidningen Star Magazine rapporterar att Ashley och Justin förlovade sig under sin vistelse i Paris.

Tidningen skriver att Justin spontant frågade henne under en middag en kväll. Frieriet var så oförberett att han inte ens hade en ring.

"De var ute och åt middag och drack champagne när Justin frågade henne," menar källan. "Hon sa ja direkt! Hon grät."

"Hon vet att han verkligen älskar henne och förstår henne. De är båda väldigt uppskakade," fortsatte källan.

Nej, det här tror jag inte alls på. Till stor del för att det är just Star Magazine som skriver det.. Inte mycket av vad de skriver är sant.

Ashley köper kaffe i West Hollywood






Dagens Ashley look


Amanda träffade Ashley!


När en läsare, Amanda, var på semester i Grekland förra sommaren, hade hon turen att stöta på Ashley Olsen! För ni kommer väl ihåg att Ash var där förra sommaren?:)
Läs hela Amandas berättelse här, på hennes blogg: amandaw.blogg.se!

Åh, det måste verkligen ha varit en riktigt häftig upplevelse! Och vilket sammanträffande att bara stöta på Ashley sådär!:) Hon verkar i alla fall vara väldigt trevlig privat:)

Gamla bilder: Mary-Kate ute med Max Snow (2007)





Jag fullkomligt ÄLSKAR Mary-Kates outfit här! Skorna, de smala jeansen, scarfen, smyckena och pilotglasögonen. Och så är ju Pradaväskan helt underbar också. En riktig fullträff, eller vad säger ni?:)
De här bilderna togs i maj 2007, då MK var ute med sin dåvarande pojkvän Max Snow. Ser ut som att de köpte med sig mat eller liknande.

Mary-Kate och Ashley: De första skolåren

Här kommer lite bilder från några av de första åren i skolan för Mary-Kate och Ashley.

Ashley 2nd Grade

Mary-Kate 2nd Grade

Ashley 4th Grade

Mary-Kate 4th Grade

Ashley 6th Grade

Mary-Kate 6th Grade

Visst är de söta?! Och verkligen lika varandra!:) Kul att de hade likadana gluggar på de första bilderna! Haha:P

Hayden Panettiere i Elizabeth & James


Den här rosa klänningen som Hyden Panettiere hade nyligen, kommer från Elizabeth & James. Jag har dock inte hittat någon webshop som säljer den.. Klänningen är jättesöt! Och hon matchade den bra genom att bryta av lite med de svarta skorna.

>>Hon var på It's On with Alexa Chung, som är MTVs nya talk show. Klänningen är en puff-sleeve mini-dress från Fall 2009 kollektionen och finns alltså inte tillgänglig än. Skorna är från Guisepe Zanotti, och den lila väskan från Nancy Gonzalez:)

Dagens Mary-Kate look


>>Tack för er respons ni som kommenterade inlägget nedan!:) Jag svarar på frågan (frågorna om det blir fler, hehe) bland kommentarerna!
Kul att ni verkar gilla bloggen! Det är väldigt roligt att ni lämnar kommentarer om vad ni tycker och tänker, så fortsätt med det:)

Jessica Simpson i Elizabeth & James


Här är Jessica Simpson i en långklänning från Elizabeth & James. Jag har skrivit om den tidigare, här.
Jag gillar klänningen, den är somrig och fin:) Jessica bar upp den bra också! Köp den här för 495 dollar.

Gamla bilder: Ashley lämnar Maxfields i Los Angeles (2007)





Här går Ashley till sin bil efter att ha shoppat på Maxfields i Los Angeles i maj 2007. Skorna från Balenciaga är helt underbara, och det är de som gör outfiten tycker jag:) Ash var riktigt snygg här!

Dagens Ashley look


Annat: Dagens låt


Melody Club - Cover Girl

Gamla bilder: Mary-Kate på inspelningen av The Wackness i New York (2007)



Dagens Mary-Kate look


Ashleys Hamptons Magazine photoshoot-outfits

Här kommer lite info om vad Ashley hade på sig på de två bilderna i Hamptons Magazine:)

-Klänning (modified) från Juien McDonald
-Skor från Gucci: Iman Platform Sandals


-Klänning från Giorgio Armani
-Skor från Christian Louboutin: Paquita Gladiator Sandals, finns på Barneys, här, för 995 dollar

Vilken outfit gillar ni bäst?:)

Ashley på LAX





Den 3 juli, alltså i fredags, anlände Ashley och Justin (som inte kom med på bild) till Los Angeles flygplats. Det låter ju lustigt om hon skulle spendera 4th of july-helgen i Montauk? Antingen stämmer det inte att hon skulle till Montak, utan spenderade helgen med familjen i LA, eller så är det vid det här tillfället hon och Justin kom hem från Paris? I så fall kanske de åkte till Montauk dagen efter eller så? Aja, i vilket fall hoppas jag att de hade en trevlig helg båda två!:)

Lauren Conrad och Kim Kardashian i Elizabeth & James


Lauren Conrad hade på en boksignering för hennes nya bok, L.A. Candy, på sig ett par svarta shorts från Elizabeth & James. Hon matchade dem med en söt svart och vit mönstrad blus och ett par Louboutins. Jag gillar looken! Enkla snygga shorts:) De finns här för 245 dollar.

Även Kim Kardashian har nyligen synts i Elizabeth & James. Hon hade en vit skjorta till ett par slitna jeans. I like it! Snyggt med vita tunna skjortor på sommaren:) Den finns här för 225 dollar.

Ashleys kofta


Den vita kavajliknande koftan som Ashley hade när hon och Justin åt lunch i Paris, kommer från The Row. Det är en Wyton Cardigan och finns här för 1700 dollar.

Dagens Ashley look


Ashley spenderar helgen i Montauk

Enligt Ashleys intervju med Hamptons Magazine, ska Ashley ha en privat och avslappnande weekend i Montauk.

"Jag gillar att stanna inne största delen av tiden, eller åka ut med en båt. Vattnet är så vackert. Jag gillar verkligen avskilda platser. Montauks historia, belägenhet och vyerna - det är annorlunda. Det känns nästan som att du är vid världens ände. Du känner dig faktist som att du försvann."

Mary-Kate tar en paus från jobbet i New York

De senaste dagarna har Mary-Kate varit hemma i New York från Montreal där inspelningarna av Beastly pågår för fullt.

Den 29 juni sågs hon ute på Mary-Ann´s. Hon kom till restaurangen vid 2nd avenue och 5th street runt 7 på kvällen, och satt med två vänner. Hon hade på sig en 'mumu' liknande klänning och solglasögon. De tre tjejerna åt och beställde flera margaritas. Senare anslöt sig två killar till sällskapet.

På eftermiddagen den 1 juli sågs Mary-Kate ute med en kille och en tjej vid hörnet av Lafayette and Astor. Hon hade på sig en stor blå klänning och lilatonade glasögon.

Hade varit kul att se bilder från de här tillfällena!

Ashley i Hamptons Magazine sommaren 2009






Mitt Internet har strulat då det varit åska här, så jag har inte kunnat uppdatera idag. Igår fyllde jag år, och jag hade en underbar dag! Av min mamma fick jag bla en biljett till U2 när de kommer till Göteborg! Åh, jag blev så glad:) Så den 1 augusti är jag alltså på Ullevi med min mamma och tittar på U2! Det var ett jättebra brev jag fick som en vän till henne hade knåpat ihop med en massa låttitlar av U2. Haha, nästan så jag vill visa det för er! Först fattade jag inte, men när jag kom till sista raden "I hope we will have a wonderful day, me and you too...", och tittade igenom texten där det såklart fanns en massa låttitlar förstod jag. Ah, älskar överraskningar!
På kvällen rockade jag loss till Melody Club, och de var skitbra! Jag hade den bästa födelsedagen på länge!

Här är i alla fall alla scans från Hamptons Magazine där Ashley är med. Tryck på bilderna för att läsa intervjun. Det är inte jättebra kvalitet så texten är rätt liten, men det går:)

Ashleys flygresa i Star Magazine


Kommer ni ihåg när jag postade de här bilderna på Ashley från en flygresa? Bilderna plus en artikel finns nu i Star Magazine. I artikeln står det att den här Justin Ross Lee hamnade på platsen bredvid Ashley på ett plan från LA till NY den 7:e juni. Han ska ha drivit med henne och frågat om hennes arbete, och därefter kallat henne för Amy resten av resan. Han ska också ha tagit kort på henne utan att hon märkt det, och noterat allt hon gjorde.
Hon drack två glas champagne innan start och sedan drack hon "vodka rocks, and a splash of OJ", men hon åt ingenting under den 6 timmar långa resan.

>>
Tryck på bilden för att läsa artikeln.

Det är sjukt vad vissa gör för pengar alltså..

Fler bilder: Ashley och Justin ute i Paris






Här är alla bilder från när Ashley och Justin var ute i Paris i söndags. I bra kvalitet också:) Undrar om de är där fortfarande?

Ashley i Hamptons Magazine: Sneak Peak

Ashley är på omslaget av tidningen Hamptons nu i sommar. Än så länge har det bara släppts en pytteliten bild av omslaget, men det ser riktigt bra ut! Ashley ser väldigt söt ut, och jag älskar färgerna! Rött, blått och vitt. Väldigt sommrigt och fint:) Ser fram emot att få se omslaget i större format sen! Gillar bilden också! (Se längre ner.) Skorna var snygga!

OK! Magazine har publicera några citat från intervjun, och en bild från photoshooten:

Om hennes tidigare liv som party-tjej:
"Jag har definitivt haft ett forna liv som kändis, och en väldigt offentlig sådan... Men det trivs jag inte med. Jag är inte en skådespelerska. Jag är inte en offentlig person och beter mig inte heller som en sådan."

Om varför hon föredrar New York framför Los Ageles:
"Jag kan faktist leva här. Jag blir inte förföljd. I LA väntar paparazzis utanför mitt hus. Jag lämnar inte mitt hus. Jag kan inte.

Om hennes och Mary-Kates klädlinje The Row´s framgångar:
"Det har inte varit lätt alla gånger. Jag började med t-shirts. Jag var inte säker på att det skulle bli ett företag. Det var mer något kreativt jag gjorde för min egna skull."

Om andra skådisar som blivit designers:
"Det är grejen med kändismärken idag. Folk tror att de kan göra ett märke populärt med hjälp av bara ett namn, men produkten måste tala för sig själv. Det spelar egentligen ingen roll vems namn som står på den. Det är sanningen. Det är jobbet bakom det. Det är vad som får dig stiga upp på prispallen.

Om Mary-Kates medverkan i The Row:
"Hon kunde inte varit mer stödjande. Från ett designperspektiv lägger hon alltid fram idéer på bordet."

Om en comeback som skådespelerska i framtiden:
"Man ska aldrig säga aldrig."

RSS 2.0