I Ashleys sminkväska


Mary-Kate och Ashleys hemsida har Ashley tagit fram vilket smink hon använder dagligen. Hon har också lämnat en kommentar om varje produkt.

*Cle de Peau Beaute Correcteur Visage Concealer, $68 paullabreeque.com. "En liten dutt räcker för att täcka mörka ringar eller andra brister du vill gömma."

*mary-kateandashley Eye Glam, $3 Wal Mart. "När jag vill piffa upp mig för en utekväll, använder jag Eye Glam Luxurious. Det ger ett diskret shimmer.

*NARS Bronzing Powder i färgen Laguna, $29 sephora.com. "Ger mig en naturlig, solkysst färg året om."

*By Terry Baume de Rose Lip Balm, $55 Barneys New York. "Jag älskar konsistensen och doften av rosor. Ibland lägger jag det över mary-kateandashley X 2 Lip Gloss Natural!"

*Shu Uemura Eye Brow Brush, $10 Sephora.com. "Håller mina ögonbryn i form hela dagen."

*Purell Instant Hand Sanitizer, $2 CVS. "Det här är något man måste ha! Jag använder Purell minst tre gånger om dagen."

*Shu Uemura EyelashCurler, $19 Sephora.com. "Helt klart den bästa ögonfransböjaren som finns."

*Yves Saint Laurent Mascara Volume Infini Curl, $27,50 Saks Fifth Avenue. "Den här mascaran får mina ögonfransar att se långa och täta ut."

*M.A.C. Eye Khol i färgen Teddy, $14,50 maccosmetics.com. "Den här kajalen blir alltid jämn och slät."

*Och sist men inte minst förvarar hon allt i en Vintage Gucci Clutch, $180.

Kommentarer
Postat av: jossan

hej!



gillar verkligen din blogg! :)



tycker det vore kul om du hade ett inlägg där du jämförde dem lite med varandra. vem har vilken stil, vem gillar vad och så :)



tack för en kul blogg!

2008-08-16 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0