Video: Mary-Kate i The Wackness


Wackness1
by embalser

Wackness2
by embalser
Här är klippen från The Wackness som Mary-Kate är med i! Jag tycker det är ganska konstigt att Mary-Kate fått så stor uppståndelse angående den här filmen eftersom att hon bara är med i 9 minuter i filmen.. Men jag antar att det är för att hon är rätt så känd och så.
Det första klippet är ganska tidigt i filmen och det är Mary-Kate´s första scen. Stephanie, som Luke är intresserad av, har precis fått reda på att Luke är en langare. Mary-Kate är en av hans kunder.
I det andra klippet får vi se den kända scenen där Mary-Kate och Ben Kingsley kysser varandra.
Jag tycker att Mary-Kate var bra! Dock trodde jag att hon skulle vara med mer, hehe ;) Undrar hur det var för MK att spela in kyss-scenen, Ben är ju 65 år haha! :P Vad tycker ni om Mary-Kate i The Wackness?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0