Annat: Victoria´s Secret Fashion Show 2008









Nu har årets Victoria´s Secret Fashion Show varit, och denna gången i Miami Beach! Jag älskar verkligen den showen! Så maffigt :) Glittrande catwalk, snygga modeller, vingar, vackra underkläder.. Skulle verkligen vilja se showen någon gång! :P
Jag trodde inte att Alessandra Ambrosio skulle vara med i år, med tanke på att hon har fött barn, men titta på henne! (den 7:e av de stora bilderna.) Det syns ju knappt att hon har varit gravid för 3 (?!) månader sedan!
Usher var artisten i år i alla fall. Showen brukar visas på tv här i Sverige i december/januari, men den finns nog redan på YouTube. Ska kolla lite :)
Vad tycker ni om årets show?

Kommentarer
Postat av: S

Älskar alla Victoria's Secret Fashion Shows! Är helt förälskad i de modevisningarna.. (L) Men har inte tittat på något klipp ifrån detta årets show, men ska definitivt ta och göra det senare ikväll! :) Men det är nog lika bra som alltid! :D

Och jag trodde inte iheller att Alessandra skulle vara med faktiskt! Men hon såg skitsnygg ut. Skulle inte kunna tro att hon hade fött barn för några månader sen!

2008-11-17 @ 22:27:07
URL: http://laurenconrad.blogg.se/
Postat av: BettY

ååh jag älskar verkligen den showen!! Det är verkligen en fröjd för ögat att se:) Alla modeller, underkläderna och scenen är alltid så snygga! Och vingarna är jättefina! Tänk om man kunde se showen live nångång. Ser fram emot att se den på tv sen! Men jag har för mig att dom brukar lägga ut hela showen på någon hemsidan annars?! Men säg till om du hittar nåt klipp:P

2008-11-18 @ 16:39:03
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Den visas på TV3 den 3 december. Klockan 20.00 skulle jag tippa på, men jag är inte säker.

2008-11-20 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0