Ashley nekar till bröllopsryktena


Ashley har nu förnekat att hon planerar ett bröllop med pojkvännen Justin Bartha (som jag skrivit om HÄR och HÄR).
"För att säga emot ett antal tidningsartiklar, är Ashley Olsen inte förlovad och ska inte gifta sig," sa Ashley´s rep. Nicole Caruso till People. "Ashley dejtar Justin Bartha, och de är jättelyckliga."

Vad bra att Ashley sa emot och klargjorde att detta inte stämmer, för oftast när rykten sprids och det inte kommer någon kommentar tror ju de flesta att det faktist stämmer. Jag är glad för Ashley i alla fall! Att hon är lycklig med Justin :) Sedan tror jag faktist att Ashley vill vänta med bröllop. Hon och Justin har ju trots allt bara barit tillsammans i sju månader.. Ash är nog klokare än att binda sig så tidigt.

Kommentarer
Postat av: lorina

okej ah tack så mycket! :) men du vart får du all information ifårn?:P btw sorry om jag har snott lite bilder, men kan inte hjälpa det. dom är så snygga!

2008-11-06 @ 18:02:47
URL: http://lorinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0