Video: Mary-Kate hos Conan O´Brian


Igår kväll gästade Mary-Kate Conan O´Brian, och här ovan är videon från det :)
Man ser det inte så bra, men hon hade ett par röda skor till den svarta känningen. Snyggt!

Det var roligt att få se lite olika tv-intervjuer med MK och Ash! :) Här under har jag länkat till alla för er som kanske har missat alla videos:
*Mary-Kate och Ashley hos Oprah Winfrey (där part 2 tyvärr är borta.. tråkigt!) HÄR fick de intervjua varandra också.
*Ashley på Good Morning America
*Ashley hos David Letterman
Och så MK hos Conan O´Brian här uppe, som var den sista för den här gången :) Tycker alla intervjuer har varit bra! De har ju verkligen gjort reklam för Influence!
Ashley´s hos Letterman eller den hos Oprah tycker nog jag var bäst :) Vilken tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gud vad svårt, jag tycker alla var bra.

2008-11-01 @ 20:39:25
Postat av: Gossip G

älskar hennes stil! :D

2008-11-01 @ 23:50:28
URL: http://gossipg.webblogg.se/
Postat av: BettY

MK ser jättesöt ut! Gillade alla intervjuerna:P Bra att dom har promotat boken så mkt. Det hjälper ju verkligen, och försäljningen lär ju öka:P

Yes jag fyller 19:) Och ja det vore verkligen en perfekt födelsedagspresent!

2008-11-02 @ 12:52:29
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: GM

väldigt bra och intressant blogg! =)

2008-11-02 @ 14:21:11
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0