Mary-Kate & Ashley style: Boots



Både Mary-Kate och Ashley har ju setts flera gånger i boots med lite mc stuk. Jag hittade kollaget ovan och tänkte att jag kunde posta det :)
Använder ni den här typen av skor?

1. TopShop.com
2. TopShop.com HÄR
3. Luichiny Prima, Zappos.com
4. Golden Goose Short Ankle Boots, BrownFashion.com
5. TopShop.com HÄR
6. UrbanOutfitters.com
7. Bruno Bordese Ankle Boots, TheCorner.com HÄR
8. Clarks Wallabee Boot, Zappos.com
9. UrbanOutfitters.com
10. Stu Men's Fort Boot, Endless.com, liknande HÄR
11. & 12. Frye Owen Lace Boot, UrbanOutfitters.com 11 HÄR

Kommentarer
Postat av: Josie

Njae, det gör jag inte. Jag har inga, men jag skulle vilja ha ett par. Jag gillar stilen, boots är skitcoolt.

2008-10-15 @ 18:49:34
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så snygga nummer 3 !! såna skulle jag vilja ha :D

2008-10-15 @ 19:54:21
Postat av: Niki

Jag blir helt kär! (:

2008-10-15 @ 20:23:49
URL: http://aalwayslate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0