Mary-Kate och Ashley lanserar Elizabeth & James i London


Mycket bilder nu, hehe! Men det är roligt :)
Mary-Kate och Ashley lanserade ju The Row i Paris, och igår gjorde de det också i London. På varuhuset Selfridges.
MK och Ash såg jättesnygga ut! Såhär älskar jag när de klär sig!:) Snyggt med mycket svart. Sminkningen gillar jag också och MK´s stövlar var läckra! Kul när de matchar varandra, för det tycker jag verkligen att de gjorde här! :) Gillar ni det lika mycket som jag?

>>Mary-Kate och Ashley lanserade Elizabeth & James på Sefridges i London! Det borde jag ha förstått med tanke på bakgrunden, hehe ;) I alla fall, på den tredje lilla bilden ovan står de tillsammans med Henry Holland, Alexa Chung och Pixie Geldof. Alla åt sushi och drack jordgubbs champagne.


Kommentarer
Postat av: josefin

jätte snyggt. , men oj vad korta dom är igentligen. haha . älskar att du laddar upp massa nytt=)

2008-10-08 @ 20:47:56
Postat av: Bea

Ja dem är riktigt snygga! :D Men vad roligt det ser ut när dem står bredvid de långa modellerna...haha.

2008-10-08 @ 22:01:39
Postat av: Anonym

Vad roligt med nya bilder på dom tillsammans!:D

2008-10-09 @ 12:28:00
Postat av: BettY

Dom ser riktigt snygga ut! MK var verkligen fin i håret där:)

2008-10-10 @ 13:10:35
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: sofia

hehe det är så roligt när man ser dom mellan långa modeller, dom ser ju så korta ut då :( stackarna (?)

Jättesnygga var dom iaf :)

2008-10-10 @ 17:52:31
Postat av: Anonym

Lite förvirrad, du skriver att de både lanserar the row och elisabeth and james, vilket av dom är det?



Ashley är skitsnygg, undrar vad hon har på sig mer exakt..

2008-10-11 @ 16:24:48
Postat av: Hedvig

josefin: Ja de är väldigt korta haha :P Tror att MK är 157 cm och Ash 160 ungefär!

Bea: Ja visst är de snygga!

Anonym: Ja verkligen!

Betty: Ja det var hon! :)

Sofia: Ja de är ju verkligen korta i jämförelse!

Anonym: De har ju två klädlinjer; Elizabeth & James och The Row. I Paris lanserade de The Row och i London Elizabeth & James. Jag råkade skriva fel här, jag skrev att de lanserade The Row på båda ställena.. :)

2008-10-11 @ 21:52:25
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0