Mary-Kate pratar med USA Today


USA Today
gjorde under torsdagskvällen då Chanel middagen ägde rum en intervju med Mary-Kate, och jag har översatt allt hon sa.

Om Tribeca Film Festival och att vara med i juryn:
"Jag önskar att det fanns en klass. Det är en stor ära att vara en del av den. Jag har tittat på filmerna. Jag bara började, så jag vet inte vad vi gör eller vad som ska hända. Det här är faktist den första kvällen. Jag fick min broschyr imorse. Jag har redan tittat på alla kortfilmer och ska se på dem igen. Det här är kul."

Om att klä upp sig:
"Jag har klätt upp mig fler gånger och haft mer kännedom om märken det senaste året än någonsin. Jag har alltid varit en tjej som shoppar sparsamt, och sett till det själv. Oftast spenderar jag min tid i jeans och pyjamas. Men det har varit ett väldigt roligt år, och jag har lärt mig om namn som Chanel.

Om New York:
"Alla gator är så speciella här. Jag bor här omkring. Jag blir alltid häpen över att gatorna alltid ser annorlunda ut. Jag blir altid överraskad. Häromdagen gick jag längs en gata och träden just nu, de vita träden och kronbladen överallt. Så vackert. Att bara ta det lugnt i Battery Park. Det är något magiskt med New York och dess årstider, och att se dem ändras."

Om Elizabeth & James:
"Vi utökade det precis tillherrkläder. Vi gjorde smycken och skor. Vad vi gör är att börja med något riktigt litet. Jag är säker på att handväskor är näst ut. Vi vill vara säkra på att vad vi gör, gör vi bra. Annars finns det ingen mening."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0