Dagens Mary-Kate look


>>Igår visades Mary-Kate och Ashleys film It Takes Two (Två ska man vara) på Tv4. Jag hade tänkt tipsa er om det innan jag åkte, men hann aldrig på morgonen.. I alla fall, var det någon av er som såg den? Eller har sett den tidigare kanske? Jag har inte sett den. Har knappt sett några filmer med MK och Ash:P Inte Full House heller.. Jag har sett Holiday in the Sun, Switching Goals och New York Minute. Sen har jag sett några avsnitt av So Little Time. Och jag vet ärligt inte om de var något att hurra för hehe;) Såg dem bara för att det var just MK och Ash. Men de är säkert uppskattade av yngre!
Vilka filmer/serier med Mary-Kate och Ashley har ni sett?:)

Kommentarer
Postat av: E

Jag har sett nästan alla (är väl en yngre åskådare hehe)



Ingen av filmerna är något att hurra för men man såg dom för att tvillingarna var med : P

2009-08-03 @ 17:48:20
Postat av: fanny

jag har sett den som visades på 4 igår, new york minute, when in rome och den när dem är på typ skidsemester. du MÅSTE se två skall man vara den är jätte bra fast dem är så små :)

2009-08-03 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0