Elizabeth & James: Love Letter Tee

Hittade den här t-shirten från Elizabeth & James på Bloomingdales. Det är en kärleksdikt skriven av Mary-Kate och Ashley på:) Kika närmare på den här! Det går att läsa lite av den i början om man zoomar in, men sen blir det lite krångligare då texten är en bit bak på ryggen och tyget veckar sig och så, men jag tycker den är fin! Den kostar 95 dollar, och ni kan köpa den på den sidan jag länkade till längre upp:) 

>>Jag har alla scans från Marie Claire nu, men de går inte ladda upp! Jag vet inte om det är för att filerna är för stora eller så, men jag har aldrig haft det problemet förut! Ni som använder Mac och bloggar på blogg.se, använder ni Safari eller Firefox? Har ni några problem med uppladdning av bilder? 

Kommentarer
Postat av: matilda

hej och tack för en bra blogg!



Jag har också lite problem med min blogg... gör visa grejer (som att ladda upp bilder och markera text i firefox och resten i safari...



Hoppas det ordnar sig!



2009-08-19 @ 22:03:43
URL: http://underbartliv.blogg.se/
Postat av: matilda

hej och tack för en bra blogg!



Jag har också lite problem med min blogg... gör visa grejer (som att ladda upp bilder och markera text i firefox och resten i safari...



Hoppas det ordnar sig!



2009-08-19 @ 22:03:55
URL: http://underbartliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0