Gamla bilder: Ashley lämnar en kontorsbyggnad (2007)





Jag fick ett önskemål om att publicera fler bilder från det här tillfället, och här ovan är alltså några. Det är inga bra bilder tyvärr, och de är taggade.. I vilket fall är de från maj 2007 då Ashley lämnade en kontorsbyggnad efter att ha besökt sin rep. i LA.
Hon har en väldigt enkel och snygg outfit här! En svart tröja, svarta tajta jeans och ett par blå leopardmönsrade Louboutins. Till det hade hon Chanelglasögonen och hennes Fendi väska. Snyggt!

Kommentarer
Postat av: Betty

Det här gillar jag alot! Skulle vilja ha tröjan hon har på sig, lite annorlunda sådär med hålet där bak vid armvecket, undra vart den kan komma ifrån...

sv: Vad bra att du trivs på gymnasiet och hamnat i en bra klass:) Det gör ju stor skillnad! Och ja det är ju annorlunda att gå på gymnasiet och högstadiet, blir lite tuffare och så, men det är skönt just för att det känns mognare också ja.

Dom behöver inte så mycket hjälp där längre, utan det var mest i början som det var en del. Men jag brukar göra lite ändringar å sånt på deras hemsida. Men det var ju mest en extra grej det där med mingelbilder och sånt, dom har inte haft det tidigare år så det var inte direkt superviktigt:P

Men det var kul att jag fick möjligheten att hjälpa till litegrann:)

2009-08-22 @ 17:55:31
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0