Mary-Kate lämnar ett yogapass i Soho





Äntligen lite nya bilder! Här lämnar Mary-Kate ett yogapass i Soho som hon var på igår. Hon ser lite annorlunda ut på något sätt. Det kan vara en osmickrande bild bara, men på den andra bilden ser hon nästan ut att ha gått upp lite, eller vad säger ni? Men som sagt, det kanske bara var en dålig bild för jag tycker inte att hon ser större ut på de andra bilderna..? 

>>Nu har jag försökt ladda upp alla scans från Marie Claire på min gamla dator där det inte är några problem med blogg.se, och det funkar inte. Måste vara att de är så stora eller något.. Ni får helt enkelt läsa intervjun och så på Olsensobsessive, här

Kommentarer
Postat av: Betty

Joo MK har helt klart gått upp i vikt. Men hon ser hälsosam ut! Men man är så van att se henne smalare.

Jag gillar när hon har håret sådär, hon brukar inte ha det så.

2009-08-20 @ 22:21:34
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Betty

Synd det där med marie claire... Brukar aldrig scanna in saker så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Men tur att den finns att läsa på en annan sida iallafall, det gör ju inget:)

2009-08-20 @ 22:24:15
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0