Mary-Kate och Ashley på Much Music i Canada imorgon!

Mary-Kate och Ashley ska göra ett andra besök på Canadas Much Music, för imorgon ska de vara gäster på MuchOnDemand!

De kommer att prata om deras intresse för design, Elizabeth & James Fall 2009 som inkluderar en kollektion med damkläder, en med herrkläder och även en skokollektion, och de kommer att besvara frågor från livestudions publik. 
De kommer också att prata om Mary-Kate´s kommande skådespelsprojekt och deras personliga stil.

Gud var roligt! Ska bli väldigt kul att se videon sen, tydligen kommer den upp på Much Music´s hemsida dagen efter:) De var på Much Music i Canada senast 2006, men jag kan inte minnas att jag sett någon video ifrån det tyvärr.. Ska se om jag hittar det, annars kan jag posta lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Betty

Vad roligt! Det var länge sen dom gjorde nåt sånt här. Ska bli kul och se klippet sen:)

2009-08-26 @ 13:39:42
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Äntligen hittade jag en blogg om MK & Ash som fortfarande är aktiv :)

Fortsätt skriva upp news om bästa tvillingarna :)

2009-08-26 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0