Mary-Kate och Ashley på Much on Demand i Kanada!









Igår var ju Mary-Kate och Ashley på Much Music´s Much on Demand i Kanada! Jag har inte sett någon vdeo än, men postar det när jag hittar den!:)
Mary-Kate och Ashley såg jättebra ut här! Speciellt Ashley måste jag säga, hon strålar! Älskar hennes page! Hon hade på sig ett par grå lösa byxor som hon rullat upp lite där nere, med en rosa istoppad blus. Till det hade hon samma skor som här, och de kommer från Prada. 
Mary-Kate såg också bra ut i en stor kavaj med en vit och grå-randig skjorta under, båda från Elizabeth & James. Ett bälte i midjan och hennes Pradaskor i ormskinn. Det ska bli väldigt kul att se videon sen!

De gick genom någon dörr ut till alla fans som stod där, och så svarade de på lite frågor. Här nedan är tre bilder tagna av ett fan:

Kommentarer
Postat av: Betty

Tycker outfitsen var sådär faktiskt. Men ja det kändes ändå originellt och lite annorlunda och det är ju ett plus! MK ser så annorlunda ut i ansiktet, kanske för att hon har ljusat upp ögonbrynen litegrann?! Gillar MK's bladring där. Ashley ser söt ut i den där frisyren.

Ska bli kul att se videon sen. Känns som det var jättelänge sen som dom blev intervjuade såhär.

2009-08-27 @ 17:45:07
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: josefin

men hur ser dom ut + , det var väl inte snyggt.

när kommer videon?

2009-08-27 @ 21:06:47
Postat av: Sara

Man ser att mk har gått upp! men det är bara bra tycker jag.

2009-08-27 @ 22:14:59
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: amanda

dom är inte riktigt lika lika varandra längre ;p

2009-08-29 @ 19:21:15
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Josie

Snygga dom var! Fattar inte hur Ashley kan bära upp sånna där kläder, jag skulle sett ut som en mormor i dem :P Men det beror väl på att hon är så sjukt het...



Ja jag har nog läst din blogg sedan 2007 också. Fast då hade du den väl på en annan sida? Det är verkligen roligt, jag är sjukt glad att jag började blogga alltså! :)

2009-08-30 @ 13:02:35
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0