Mary-Kate och Ashley ska medverka under Fashion´s Night Out som bartenders!

Den 10 september ska den världsomfattande modegemenskapen samlas för ett av de största events mode någonsin skådat. Fashion´s Night Out är ett stort globalt initiativ skapat för att upprätta säkerhet hos konsumenter och för att fira ungt, nytt och kreativt mode. 

Den 10 september, då det stora eventet äger rum, kommer fyllas av storbildsskärmar, musikframträdanden, en massa kändisar, makeovers med mera. 

Mary-Kate och Ashley kommer att vara delaktiga i detta stora event. De är planerade att vara bartenders på Barneys! Medverkande på Barneyseventet kommer också att vara Alexander Wang som ska ge runwaylektioner, Juan Carlos Obando som ska lära ut salsa och det kommer att vara en speciell visning för Rodarte. Rag & Bone, Waris Ahluwalia, Narciso Rodriguez, Proenza Shouler, Isabel Toledo och Thom Browne kommer också att vara där. 
På Fashion´s Night Out´s hemsida kan man läsa om allt som händer och var, för det är inte bara i New York det händer grejer! Kika gärna in där:) 

Det här tycker jag låter som ett jätteroligt initiativ! Spännande att MK och Ash ska vara bartenders! Det lär ju bli långa köer hehe:P Ska bli kul att de bilder och så från det här!:) 

Kommentarer
Postat av: hindu times

Nja, alltså jag tycker tatueringar är jättesnyggt och jag har ibland velat skaffa en på handleden men nää tror inte att det är något för mig! Kanske någon dag om jag inte bangar ;D Du då? :)



Haha va shit vad kul att de ska vara bartenders! Jag skulle defnitivt vilja beställa en drink av dem.. haha

2009-08-21 @ 08:58:05
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: Betty

Åh, tänk om man kunde varit i New York då:) Gått förbi barneys då!

sv: Jaha så det stämde att dom faktiskt var ihop. Men det togs aldrig några bilder på dom va?! Jared är ju skitsnygg! hehe... det tycker jag iallafall:) Jag gillar hans band också:P

2009-08-21 @ 14:05:12
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0