Star Magazine om Mary-Kates viktuppgång


Star Magazine har skrivit en artikel om Mary-Kate, där de påstår att hon gått upp i vikt efter att hon sett lite rundare ut än vanligt på bilder då hon var ute i New York nyligen. Detta kan vara tecken på en massa olika saker; jet-lag, trötthet, sjukdom, dålig kameravinkel men ja, även viktuppgång.

Star har såklart valt att skriva om viktuppgång. Enligt tidningen väger Mary-Kate nu 59 kg, 9 kg mer än vad hon brukar. De menar att hennes överdrivna festande tar skada på hennes kropp. Stor alkoholkonsumtion kan orsaka viktuppgång, dålig hy och att man svullnar upp.
Hur som helst tar Mary-Kate uppenbarligen tag i problemet. "Mary-Kates viktuppgång gör helt klart att hon flippar ur," säger en källa. "Det kom som en chock för alla, ingen trodde att hon kunde gå upp så mycket i vikt! Men nu försöker hon lösa problemet genom att dra ner på festandet, så hon är snart back on track."

Okej att Mary-Kate kanske har gått upp lite, men so what?! (9 kg tror jag förresten inte att hon har gått upp..?) Jag väntade bara på att en sån här artikel skulle dyka upp, och det förvånar mig inte ett dugg att det är Star Magazine som skrivit det! Jag förstår verkligen inte hetsen kring vikt och kändisar, det är så uttjatat.. Blä.

>>Det är rätt svårt att läsa artikeln, men tryck på bilden för att se den större.

Kommentarer
Postat av: ellen

men gud, det är ju typ som tidningen klankar ner henne för hon gått upp i vikt. viktuppgången kan ju också vara av hälsoskäl? inte bara alkohol, fester osv.

dessutom ser hon friskare ut nu än tidigare då hon var väldigt smal.



kram =)

2009-08-31 @ 18:22:20
Postat av: Sofia

Dom skriver om kändisar när dom är för smala, men när dom då går upp ett par kilo så skriver dom att det inte heller är bra. hur ska dom ha det liksom..?

2009-08-31 @ 19:31:45
URL: http://thismonday.blogg.se/
Postat av: ♥ v i x e

hon har liksom gått upp i vikt det ser man, men jag tror verkligen inte att hon väger 59kg haha för jag e typ 4 cm längre än henne och har typ samma kropp som hon har nu och jag väger 52kg :O

2009-08-31 @ 20:49:00
URL: http://vixe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon kanske är gravid?

2009-09-06 @ 09:33:05
Postat av: Anonym

fester osv.

dessutom ser hon friskare ut nu än tidigare då hon var väldigt smal.

2010-09-29 @ 10:14:02
URL: http://www.cheap4designerjeans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0