Annat: Frågor?


Rätt ofta får jag frågor om MK och Ash, och jag har även fått en fråga om frågestund, så jag tänkte att jag kunde ha det!:)

Oftast svarar jag på era frågor bland kommentarerna, eller om personen har en egen blogg svarar jag där. Men om ni kommer på några frågor nu, så kan jag sammanställa dem sen så att alla får ta del av svaren.
Jag har ju sportlov nu så jag har en del tid, funderar även på att ändra designen men det jag får se. Är ganska nöjd med den nu:P I alla fall, en liten "frågestund" fram till slutet av veckan då? Ni behöver inte fråga just i det här inlägget:)

Kommentarer
Postat av: Rachel's blog

ja men visst, då gör vi de. De är ju bara kul! :) Då sätter dig under mina länkar nu! :)

kram!

2009-02-17 @ 17:13:48
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/
Postat av: D

Vad kul att det finns en blogg om Mary-kate och Ashley =)..

2009-02-17 @ 17:48:54
URL: http://vanessaannehudgens.blogg.se/
Postat av: E

jag har lite katergoriförslag. Att ha årtal som katergorier. Typ 2007, 2008, 2009



och sedan egna kategorier: Mary-kates dagens outfit och en kategori Ashleys dagens outfit



Då är de lättare för oss besökare att snabbare hitta bland allt! och dem flesta har ju en favorit av tvillingarna så försök separera kategorierna lite!

2009-02-17 @ 20:13:31
Postat av: Sara

Hej!

Jättebra blogg.

Hur långa e tvillingarna? vad väger dem? Har MK clean nu från bulimi o droger?

tack :)

2009-02-17 @ 20:17:40
Postat av: Anonym

Hej jag har nu nyligen börjat läsa din blogg och jag tycker att det är roligt få läsa om det senaste som hänt med MK och Ash =)

Nu till mina frågor:

Heter deras bror Trent eller James? För jag tyckte att jag nångonstans läste att han hette Trent,men deras märke heter ju Elisabeth and James. . .

Är Mary-Kate och Ashley osams för tillfället? För var de inte oense om sina kärriärer eller nåt liknande?

2009-02-18 @ 10:47:57
Postat av: Anonym

mk har aldrig varit fast i droger... >_>

2009-02-18 @ 11:09:13
Postat av: Rachel's blog

Hur är relationen mellan systrarna, jag läste för ganska länge sedan att de bråkade om pengar och jag vet inte vad.

2009-02-18 @ 17:02:16
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad väger dom? :)

2009-02-18 @ 18:23:11
Postat av: Kicki

Jag vet har de bor lite överallt Bland annat New york och La. men hade varit roligt att veta lite mer exakt var . Tack för en bra Blogg får massa inspitation från den .

2009-02-18 @ 19:01:01
Postat av: K

Undrar vad de använder för produkter och procedurer för hyn i ansiktet.?

2009-02-19 @ 00:52:57
Postat av: SaraP

Ska du inte ta och svara på frågorna snart? :O

2009-02-21 @ 21:48:58
URL: http://sarapohjanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0