Mary-Kate på Proenza Schouler´s Fall 2009 visning



Igår var Mary-Kate på en av hennes favoritdesigner Proenza Schouler´s visning för hösten 2009 nu under Fashion Week i New York. Hon satt front row tillsammans med Nicole Richie, precis som i höstas!:) Kul att se dem tillsammans igen!
Mary-Kate såg snygg ut i en blå klänning med en vit kavaj över, en massa armband och ringar som vanligt, och en militärgrön clutch. Skorna är jag lite tveksam till, har aldrig riktigt gillat spetsiga skor.. Men det var snyggt att det var kilklack på dem:) Skulle vara roligt att se Ashley på någon visning också!


>>Jag ska åka bort idag och kommer hem imorgon igen, så tyvärr hinner jag inte uppdatera bloggen mer. Imorgon finns det troligtvis bättre och fler bilder från det här tillfället, så jag postar dem då:) Så länge kan ni ju kommentera tidigare inlägg, eller ställa lite frågor?:) Kram!

>>Jag har uppdaterat det HÄR inlägget med bättre bilder, och lagt in fler i det HÄR :)




>>Jag bytte ut de stora bilderna längre upp till bättre, och så har jag även lagt in en del nya som ni ser!:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

snygg hon är!

2009-02-19 @ 11:12:20
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: emma

Jag ska till london på måndag (sportlov yee!) och jag tänkte...



Elisabeth & James märket säljs i London ju, vet du exakta butiker där man kan kolla? Vore toppen ifall du svarade innan jag åker!



Kram!

2009-02-19 @ 21:45:18
Postat av: Anonym

Gillar att hon har ett fredmärke på kavajen!

2009-02-21 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0