Mary-Kate på The Independent Spirit Awards!





Igår var Mary-Kate på The Independent Spirit Awards, som är en filmgala. Den hölls i ett tält på stranden i Santa Monica i LA.
Mary-Kate såg fantastisk ut! Så himla snygg! Klänningen, som det var lite Balmain över, satt skitsnyggt på henne tycker jag! Hon passade bra i kantiga axlar sådär:) Till det hade hon en stor vit clutch, massa smycken och ett par beiga skor från Proenza Schouler. Håret var också fint! HOn hade lite silverspray i hårbotten, vilket var fint! Hon hade inte överdoserat den här gången som hon gjorde på MET galan 2008 om ni kommer ihåg..
Hon delade ut ett pris tillsammans med Ben Kingsley som hon spelade mot i The Wackness. The Wackness var förresten nominerad till ett pris för bästa filmmanus. Alla vinnare kan ni se på hemsidan HÄR.
Kändisarna fick posa på röda mattan, i troférummet (två bilder längre ner) och backstage, så jag har laddat upp en hel del bilder! Enjoy!:)






Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG är hon gråhårig i hårbotten?:O:O:O

2009-02-22 @ 22:31:28
URL: http://lilospoesi.blogspot.com
Postat av: Betty

Gillar den där outfiten riktigt mycket! Gillar modellen på klänningen och det blir så mkt mer personligt när hon har alla dom där smyckerna:) Var lite odd med silverspray i håret måste jag säga. Men jag gillar verkligen att hon vågar sticka ut i mängden och gå sin egen väg! Inte många som gör det...

2009-02-22 @ 23:01:42
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0