Mary-Kate style: Väska från Alexander Wang


whowhatwear.com (älskar sidan!) har de skrivit om några olika kändisar och deras handväskor. Bland dem fanns Mary-Kate med sin snygga väska med nitar som vi sett några gånger! Den kommer alltså från Alexander Wang, och är från höstkollektionen 2009. Den finns inte att köpa ännu, men WWW tipsar om den HÄR väskan från 7 for all Mankind istället:)
Jag älskar MK´s väska! Riktigt snygg. Det förvånar mig verkligen inte att det är Wang som har designat den..:P
Om ni vill läsa om de andra väskorna på bilden ovan, kan ni göra det HÄR.

Kommentarer
Postat av: Betty

Den väskan lär ju sälja slut ganska snabbt sen nu efter att MK haft den:P

twitter är ett comminty kan man säga där man har sin egen sidan där man kortfattat skriver vad man gör eller vad man är, sen så kan ens kompisar gå in och kolla från datorn eller mobilen och se vad man sysslar med just nu eller befinner sig. Väldigt simpelt och inte alls lika många funktioner som typ facebook. Men det är nåt nytt så jag tänkte att jag kunde prova på det:)Inte så många som har upptäckt det än dock. Men jag kommer nog inte har så stor användning för det då det är så få som använder sig av det än så länge.

2009-02-07 @ 01:37:01
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0