Mary-Kate style: T-shirtar med tryck






Här har jag samlat ihop bilder på nio olika t-shitar med tryck som MK har! Några har hon använt flera gånger om ni kanske kan se, och jag har inte heller fått med alla i hennes samling då det inte fanns så bra bilder på alla.
Nr 8 är samma tryck, men storleken på trycket var lite olika bara:)
Jag tycker det är jättesnyggt med såna här t-shirtar! Det spelar ju egentligen ingen roll vad det är för tryck, men något band är ju kul! T-shirtarna ska ju gärna vara lite större också. Men det är snyggt och väldigt lätt att variera:)
Har ni någon favorit av t-shirtarna ovan? Eller kanske någon favoritoutfit?

>>Tryck på bilderna för att se dem större!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla t-shirtarna är snygga tycker jag.

Men gillar hennes hår på nr4 vet du vilket år det var när hon hade sånt hår?:)

2009-07-27 @ 20:17:06
Postat av: Betty

Kul att du gjorde ett kollage om det här! Såna här t-shirtar är ju jättesnyggt! Önskar att jag hade några av dom hon har här:) Favoriterna är nog nr 3,5 och 9. Gillar modellerna på dom och att den hon har på nummer 3 är lite genomskinlig nästan.

2009-07-28 @ 13:13:43
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Anonym: Den är från 2005 har jag för mig:)

2009-07-28 @ 21:21:26
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0